Efter tre nätter på sjukhus är jag nu hemma med en slang kopplad till ena njuren och en påse på benet som gör att jag numera kan kissa i kors med mig själv (en ur påsen och andra au de naturell). Fy fan vad illa jag har mått sista veckorna , men undra på det när det ligger en sten större än vissa av mina cigarrfimpar (9*16 mm) och stoppar upp urinflödet.
Skönt i det hela är att i samma stund de la i röret så släppte illamåendet. Det eländiga i det hela är att den enda herfen jag haft inplanerad och verkligen sett fram emot måste få gå om intet denna gången och med det även PolarCigars närvaro (LUUUGGGNNN Daniel, jag kommer skicka välkomstcigarrerna ner till dig imorgon! ). Kanske att vi kan finnas med datorledes...
Hoppas ni får en kanonherf! /Joppe
Nämenvaih*lv*t*!
Verkligen supertrist att höra!
Jag slår en signal endera kvällen Br:. Joppe!
B
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible
Ni från Värnamo eller runt om som skall ner till Ljungby i morgon!!!!! Jag kommer att ha plats i min bil. Då jag åker själv. 5platser gå o lösa i min bil..
kent wrote:Ni från Värnamo eller runt om som skall ner till Ljungby i morgon!!!!! Jag kommer att ha plats i min bil. Då jag åker själv. 5platser gå o lösa i min bil...
Jag finns på 0731836852
hur många hof kan du dricka då?
man har inte skrotat om man fortfarande håller i styret...