OK, sovplatstillgången är inventerad och jag kan garantera 7 stycken bäddar, 8 om det kniper! Alla har alltså någonstans att slagga med god komfort!
Det vore bra om några tar med sovsäck/sängkläder för det kan bli svårt att hitta matchande lakan/örngott/påslakan till så många...
Så, lite tankar om tågordningen för Discontinued-herfen:
Vi startar ca 14.00. Jag tänkte mig att vi röker en gemensam välkomstcigarr ur mina gömmor när alla eller de flesta samlats. Till detta ett glas rom av god kvalitet...jag har en speciell flaska i tankarna!
Uppföljning med kaffe, tilltugg och en vaniljglass/hallon-kombo. Cigarr rekommenderas till detta. Mer kaffe om så behövs. Mer rom eller annat går också bra... Mer cigarrer!
Vi käkar lite framöver på eftermiddagen. Ta med er favvogrillbit att själva laga till över grillen. Jag fixar grillen, kolhydrater och grillsås! Efter grillsåsen rekommenderas en stark, fyllig cigarr!
Sen kväll kan det tänkas att vi kan se en rulle i biorummet. Rökning tillåten om övernattande gäster tillåter! (Inga japanska Åsa-Nissefilmer den här gången)

Alternativ underhållning kan bli älgspaning i skymningen...
Vi slutar när vi slutar. Förmodligen rätt sent...
Välkomna!