Miniherf på balkongen med ][OpTiMuS][.
Hittills har vi eldat igång en Gran Habano Corojo nr 5 (6x66, the number of the beast ) och en Honduran Factory Corojo maduro egenlagrad sedan 2009
Någon som har vägarna förbi Ljungby, eller BOR i Ljungby t.ex. - KOM HIT VETJA! Vi är på balkongen, så det är bara att kliva på (Hovdingegatan 38 C) 3:e våningen
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Daniel P wrote:Miniherf på balkongen med ][OpTiMuS][.
Hittills har vi eldat igång en Gran Habano Corojo nr 5 (6x66, the number of the beast ) och en Honduran Factory Corojo maduro egenlagrad sedan 2009
Någon som har vägarna förbi Ljungby, eller BOR i Ljungby t.ex. - KOM HIT VETJA! Vi är på balkongen, så det är bara att kliva på (Hovdingegatan 38 C) 3:e våningen
Hm, varför tror jag att det är Optimus som suger på GHC:n?!
Vad synd att det är en bit mellan norra och södra Småland denna dag....
B
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
RyJ Short Churchill har också tänts, strax Perdomo 10th anniversary maduro också. ][OpTiMuS][ stämplade just ut, men öppet fortfarande om någon är sugen på kvällsherf.
Makers Mark burbourn har smaskats, medans Curvosier VSOP har hällts upp också, båda mycket mumsiga
Temperaturen på balkongen har lugnat ner sig, från att ha stadigt legat på 28 grader så har det sjunkt till "svala" 26 grader nu (22 ute)
Konstarerar att nya BMW M1:an piskar M3, så den är nog nice... men lite dyr som ny. Den har Z4:ans motor, M3:ans växellåda och diff - så den är lite av ett hopkok, men funkar kalas. Mer och mer börjar jag gilla min z3 coupé må jag säga - lång huv o mycket muskler är grejer det (bara 2,8:an i min - men "funkar" [känslan är där] ). Gamla Z3 M-coupé piskade dåvarande M3:a också... Bred och låg är receptet
Hur Perdomon smakar? Mja,,... russin och mörkt bröd, men även lite mjukhet i form av jordighet (jo faktiskt! ...trots avsaknad av kubansk tobak). Mums!
Vad vi lyssnat på? Ptja, lite blandat hardfloor, heavymetal och Amy så klart... (iaf liknande) Följande är vad nog ][OpTiMuS][ kommer få uppleva i helgen på Sensation White i Amsterdam:
Själv ska jag på Iron Maiden på fredag (om vi får tag på biljetter i sista stund) och The Big 4 (Metallica, Slayer, Megadetch o Anthrax) på söndag kväll. Tur man har semester på måndag med