God Jul
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Sv: God Jul
God Jul till hela forumet, ja hela Småland, ja till hela världen! Jag hoppas alla får en skön och avkopplande jul!

- Bukfaçon
- Härold & Lexikograf
Sv: God Jul
Liksom undertecknad: God Jul alla!
B

B
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström
Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
- Martin CCR
- Hederssmålänning
God Jul
God Jul på er mina kära vänner i Småland, sitter framför brasan och myser med en CAO Maduro nu och summerar dagens upplevelser. Min älskade fru sitter i telefon med föräldrarna i DK...lycka!
Har fått lite innanför västen. Körde norskt tema med snapsarna, utöver de sedvanliga hemmakryddade. Sen drog far min fram stora nyinköpta whiskybuffen. Valet föll på en Highland Park och min första Mackmyra. Den sistnämda smakade blend whisky och finkel utan att för den delen smaka illa. Intressanta smaker utan att på något sätt smaka single malt...hmmm...
Ajja, God Jul!
Med vänlig hälsning
Martin CCR
Sent from my iPad using Tapatalk
Har fått lite innanför västen. Körde norskt tema med snapsarna, utöver de sedvanliga hemmakryddade. Sen drog far min fram stora nyinköpta whiskybuffen. Valet föll på en Highland Park och min första Mackmyra. Den sistnämda smakade blend whisky och finkel utan att för den delen smaka illa. Intressanta smaker utan att på något sätt smaka single malt...hmmm...
Ajja, God Jul!
Med vänlig hälsning
Martin CCR
Sent from my iPad using Tapatalk