Två saker som har uppmuntrat mig en smula i den rådande cigarrdepressionen, är att den nya upmannkrukan med 30 st Magnum 46 finns ute till försäljning. Den ser jäkligt läcker ut... Ett måste, eller vad säger du Kjell?
Ytterligare uppmuntran, då det verkar som om EMM stöddiga Cigar Corner, The Lobby säljer cohibafakes på sin hemsida. Snacka om experter på havannacigarrer. Får väl lägga in dem bland solocigars o likn. (Finns en tråd på cigarrprat)
//salberto
Upmann porslinskruka
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
- Härelind
- CZigarist
Sv: Upmann porslinskruka
Kul att det finns hopp för dig käre Salberto!! Kollade även The Lobbys "rätt och fel" i cigarrvärlden! Nu är jag fullärd!salberto wrote:Två saker som har uppmuntrat mig en smula i den rådande cigarrdepressionen, är att den nya upmannkrukan med 30 st Magnum 46 finns ute till försäljning. Den ser jäkligt läcker ut... Ett måste, eller vad säger du Kjell?
Ytterligare uppmuntran, då det verkar som om EMM stöddiga Cigar Corner, The Lobby säljer cohibafakes på sin hemsida. Snacka om experter på havannacigarrer. Får väl lägga in dem bland solocigars o likn. (Finns en tråd på cigarrprat)
//salberto

Sv: Upmann porslinskruka
Måsta kolla länken till Lobbyn. Anmärkningsvärt...salberto wrote:Två saker som har uppmuntrat mig en smula i den rådande cigarrdepressionen, är att den nya upmannkrukan med 30 st Magnum 46 finns ute till försäljning. Den ser jäkligt läcker ut... Ett måste, eller vad säger du Kjell?
//salberto
Jo, nog har jag våndats ett par dagar över Upmann-krukan. Klart man måste ha den till samlingen, men jag skall vänta tills räkningarna är betalda!

Kjell, som drabbats av ett anfall av verklighet...