TACK för det trevliga sällskapet, och en stor ursäkt till Nike som nu garanterat fastnat benhårt på den mörka sidan *muahahaha!*
Så kul att lyckas få båda bröderna (Nike och ][OpTiMuS][ är bröder) på mitt samvete. Då det (samvetet alltså) redan är befläckat med både socknes och utsocknes BOTL (Brother Of The Leaf) så är det ingen större skillad för samvetets skull - men ack vad roligt att fått sabba folks "övriga" intressen och fått dem insnöade på ett RIKTIGT intresse
Vi ses framöver också, välkomna tillbaks närhelst det passar
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Grrrrrr......tackar tackar!!!
Stor eloge till en gammal vän som man tyvärr inte träffat på ett tag, och det första han gör är att dra ner en i träsket!!
Var en riktigt trevlig kväll med lite lärorik information och lite "puffande"
Nöjet var helt och hållet på min sida Nike, kul att du uppskattade det - lär bli många tillfällen framöver! Du är "hemma" nu, verkligen - idel trevliga upplevelser väntar
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Puhhh..... har kikat runt på lite olika hemsidor, fan ännu en "billig" hobby......blir väll till att lägga ner saltvattensakvariet....och bli ännu mer idiotförklarad av HSB.
Självklart blir det fler träffar framöver, som straff för att du dragit ner mig o brorsan i det här så kommer vi ALLTID sitta hemma hos dig. Nåja iallafall vintertid, perfekt liten balkong du har.
Ett av Häris akvarier är dock fortfarande igång - men hemma hos mig! Men inte behöver cigarrerna konkurerra ut fiskarna; jag delegerade akvariet till ungarna, och själv pysslar jag om humidoren. Och likheterna är ju stora: två lådor med varierande grad av fukt i vilket det det simmar omkring roliga grejer!
B
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
Ett av Häris akvarier är dock fortfarande igång - men hemma hos mig! Men inte behöver cigarrerna konkurerra ut fiskarna; jag delegerade akvariet till ungarna, och själv pysslar jag om humidoren. Och likheterna är ju stora: två lådor med varierande grad av fukt i vilket det det simmar omkring roliga grejer!
B
Heheh jo det e ju sant, hmm såg det inte på det viset. Det får väll stå kvar ett tag till.
“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible