GB på ERdM Grandes de Espagna?
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
GB på ERdM Grandes de Espagna?
Är det några som är på att köra ett Group Buy från CoH av dessa cigarrer? Om vi köper sammanlagt 6 lådor blir priset exkl tull etc ca 1200:- ($153) per låda. Det finns ingen deadline utskriven för när rabatten upphör...
Jag tar på stående fot två lådor själv, och jag kan ta tre om det kniper. Jag kan genomföra köpet och intresserade ombedes anmäla sig nedan!
Jag tar på stående fot två lådor själv, och jag kan ta tre om det kniper. Jag kan genomföra köpet och intresserade ombedes anmäla sig nedan!
- Härelind
- CZigarist
Sv: GB på ERdM Grandes de Espagna?
Dom är ju förbannat smarriga! Jag är på för en låda!!
- Janne Gbg
- Hederssmålänning
Jag är gärna med på en låda.
Janne
Janne
"Jag tycker om att sjunga och jag tycker om whisky. De flesta hör nog mig hellre dricka whisky" George Burns
Ja, de tillhör det bästa Kuba har att erbjuda emm, och jag är glad att ni hakar på!
Om någon vill splitta, så skulle jag vilja ha 10 stycken.
"Man måste sparka med det benet man är hänt med" Maja 6år
Jag kan vara med och splitta en låda.tullgren wrote:Om någon vill splitta, så skulle jag vilja ha 10 stycken.
Tusan, ni dra mig i fördärvet.
Patric
Ett gott liv förlänger skrattet
Jag är på för en låda. Fan de blir dyrt detta, hehe, sitter själv o beställer en del från Promo just nu..
SER DÅLIGT NÄR JAG BLUNDAR...
Jag är lite sugen, Har Du ngn boxcod Outch??
//MK
//MK
- salberto
- Hederssmålänning
Är också med på en låda
//salberto
//salberto
MK, jag har ingen boxkod, tyvärr. men jag kan skicka iväg ett mail till CoH.
Vi är uppe i 8 lådor nu eller 9 om jag tar tre!
Ouch wrote:MK, jag har ingen boxkod, tyvärr. men jag kan skicka iväg ett mail till CoH.
Perfekt Outch, hinner Ni vänta på svaret så jag är med på en låda om inte boxcoden är från "de svåra åren", vitolan är ju lite känslig att rulla!
//MK
På! om det inte är från "fel" år.
Leffe
Leffe
Jag är sugen på en låda jag också, men plånboken bara skrattar åt mig för tillfället
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Jag har skickat dem en mailförfrågan, men om jag får gissa så är det frågan om relativt färska lådor, 07;or eller liknande.MK wrote:Ouch wrote:MK, jag har ingen boxkod, tyvärr. men jag kan skicka iväg ett mail till CoH.
Perfekt Outch, hinner Ni vänta på svaret så jag är med på en låda om inte boxcoden är från "de svåra åren", vitolan är ju lite känslig att rulla!
//MK
Min tanke var att skicka iväg beställningen på torsdag, men jag vet ju inte när jag får svar från dem...
Hoppas att de är villiga att skicka detta i flera paket...kan bli en ganska stor låda annars!
Blev en låda MONTECRISTO NO. 4 -25 cigars TUE MAR 08 och en låda H.UPMANN CONNOSSIEUR NO. 1 SLB 25 GSO MAY 07kent wrote:Jag är på för en låda. Fan de blir dyrt detta, hehe, sitter själv o beställer en del från Promo just nu..
SER DÅLIGT NÄR JAG BLUNDAR...
Då borde ju deras svar ha anlänt men om inte så kan jag ju vänta tills nästa gång!Ouch wrote: Jag har skickat dem en mailförfrågan, men om jag får gissa så är det frågan om relativt färska lådor, 07;or eller liknande.
Min tanke var att skicka iväg beställningen på torsdag, men jag vet ju inte när jag får svar från dem...
Hoppas att de är villiga att skicka detta i flera paket...kan bli en ganska stor låda annars!
Du kan ju kolla om de kan skicka till lite olika adresser vid beställningen, det kanske kan vara lösningen på ditt Jättepaket.
//MK
Jag fick svar meddetsamma! :
The code is:
El Rey Del Mundo Grandes De Espana Box 25 SOA ABR 08
Jag räknar alltså även med MK och Leffe, och då är vi uppe i 9 lådor just nu.
The code is:
El Rey Del Mundo Grandes De Espana Box 25 SOA ABR 08
Jag räknar alltså även med MK och Leffe, och då är vi uppe i 9 lådor just nu.
Patric wrote:Jag kan vara med och splitta en låda.tullgren wrote:Om någon vill splitta, så skulle jag vilja ha 10 stycken.
Tusan, ni dra mig i fördärvet.
Patric
"Man måste sparka med det benet man är hänt med" Maja 6år
Kjell.
Kan jag bli ve en låda oxå?
Hatbra / Lasse
Kan jag bli ve en låda oxå?
Hatbra / Lasse
Javisst, då blir det som följer:
Ouch 2 lådor
Härelind 1 låda
Janne 1 låda
Patric + Tullgren 1 låda
Kent 1 låda
Salberto 1 låda
MK 1 låda
Leffe 1 låda
ellge 1 låda
Jag skall försöka att få dem att skicka ordern i flera småpaket i alla fall. Få se hur de ställer sig att skicka till olika avsändare...
Ouch 2 lådor
Härelind 1 låda
Janne 1 låda
Patric + Tullgren 1 låda
Kent 1 låda
Salberto 1 låda
MK 1 låda
Leffe 1 låda
ellge 1 låda
Jag skall försöka att få dem att skicka ordern i flera småpaket i alla fall. Få se hur de ställer sig att skicka till olika avsändare...