En Cigarr-resa genom Sverige...hade jag tänkt göra även i år.
Start i Helsingborg fredagen den 3/7 alt lördag 4/7 och ankomst Umeå någon gång under måndagen den 6/7.
Önskestopp är:
Småland
Stjärnhov/Gnestad(Selberto och Leffe skall inte känna sig utpekade )
Stockholm
Gävle
Sundsvall
Är mycket väl medventen om att jag inte kan stanna överallt...måste ju komma fram någon gång också
Jag är öppen för alla förslag och ideer och inget är ristat i sten ännu...ambitionen är endast att få Herfa med så många
BOTL's som möjligt på min väg norrut.
Tipps på billig övernattning i samband med stoppen är ytterst välkommna!
COJ
"Paranoia was a survival instinct before it was a mental condition."
Det här börjar ju närma sig... Hur ser det ut med planerna COJ?
/Magnus (Gävle)
--------------------------------------------------------- Och jag blev bjuden på cognac och på cigarrer
och kunde inte få mig till att säga nej
Och när vi skiljdes var vi bästisar och bundis
Olle Adolphson
Shit...vi skall iväg på en kryssning till S:t petersburg den 2:e Juli, så jag kommer inte att vara hemma, COJ! Jag glömde den här grejen när vi beställlde resan häromdagen.
Ouch wrote:Shit...vi skall iväg på en kryssning till S:t petersburg den 2:e Juli, så jag kommer inte att vara hemma, COJ! Jag glömde den här grejen när vi beställlde resan häromdagen.
Lungt Kjell...det kommer fler tillfällen...
Kanske jag och sonen åker till High Chaparall under semestern(den del då sambon jobbar)...då är vi ju rätt närma...kanske kan vi titta in på en kopp kaffe
COJ
Ouch wrote:Shit...vi skall iväg på en kryssning till S:t petersburg den 2:e Juli, så jag kommer inte att vara hemma, COJ! Jag glömde den här grejen när vi beställlde resan häromdagen.
Kanske jag och sonen åker till High Chaparall under semestern(den del då sambon jobbar)...då är vi ju rätt närma...kanske kan vi titta in på en kopp kaffe
Javisst, det vore kul! Vi hörs om det, COJ. F>ör den delen så är jag rätt sugen på en road trip själv...borde åka en sväng söderut nu när jag blir ledig!
COJ wrote:
Javisst, det vore kul! Vi hörs om det, COJ. F>ör den delen så är jag rätt sugen på en road trip själv...borde åka en sväng söderut nu när jag blir ledig!
Du, ni, är alltid välkommna!
COJ
Lite ändrade planer...måste vara uppe i Ume på söndagskväll och eftersom jag inte känner för någon långkörning på fredagskvällen så har jag bestämt att starta på lördagsmorgonen...
MEN, ett stopp på vägen hoppas jag kunna klämma in...
COJ