I morgon tänder jag och Kent upp i kuvösen! Kent jobbar sent men jag tänder när minstingen somnat vid 20 rycket.
Kaffe, Cuba Kola och en bira finns för den som är sugen!
Välkomna!!
Kuvösröka 25/8
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Sv: Kuvösröka 25/8
De skall bli för jävla gött o puffa på lite. Hade ju verkligen varit trevligt om de kom någon mera som vill puffa lite.
SER DÅLIGT NÄR JAG BLUNDAR...
-
- Blivande hederssmålänning
Mmm, det blir svårt att hinna till 20...
Men jag är där i tanken ialla fall!
Ha det så trevligt killar!!
/O
Men jag är där i tanken ialla fall!
Ha det så trevligt killar!!

/O
De är lugnt, jag dyker inte upp föräns 22 tiden
Alltid tanken som räknas Broder....

Alltid tanken som räknas Broder....

SER DÅLIGT NÄR JAG BLUNDAR...
Lite för sent för mig är jag rädd. Just nu är jag inne i en akut komma-in-i-jobbet-fas och är mer eller mindre död vid 22.00... 

- Bukfaçon
- Härold & Lexikograf
Dito för undertecknad....Ouch wrote:Lite för sent för mig är jag rädd. Just nu är jag inne i en akut komma-in-i-jobbet-fas och är mer eller mindre död vid 22.00...

Men ett förtjänstfullt initiativ br. Häris!
B
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström
Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
Svider bra här bortifrån också att inte kunna närvara pga samma fenomen - även att det är min andra vecka efter semestern så svider det fortfarande att gå upp tidigt (och är också helt död efter 22, utom ikväll tydligen då jag skiter i sömnigheten och tänder nåt gott framåt 22 ändå - nån måtta får det vara).
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.

Hallå Hallå
Vet ju hur trevligt det kan vara så jag ska göra ett försök att komma förbi. Jag åker hem mot Jkpg i morgon kväll och borde landa någon gång kring halv tio, så ett kort stopp går förhoppningsvis att få till. Hör av mig om det strular till sig.
Mvh
Patric
Vet ju hur trevligt det kan vara så jag ska göra ett försök att komma förbi. Jag åker hem mot Jkpg i morgon kväll och borde landa någon gång kring halv tio, så ett kort stopp går förhoppningsvis att få till. Hör av mig om det strular till sig.
Mvh
Patric
Ett gott liv förlänger skrattet