leffe wrote:Nå´n mer än jag som tycker att tråden spårat ur liiite grann?
Leffe, inte bitter
Jo ja lite kanske?
Förresten så håller jag Chateau Musar som ett riktigt gott vin, Avid. Det lär kräva uppåt 15 års lagring för att riktigt blomma ut, men så gammalt har jag aldrig druckit det. Har tömt ett par-tre flaskor bara.
Leffe, jag bara måste rekommendera Ramon Allones Grandes RE från Spanien. En enormt god Double Coronas!
leffe wrote:Nå´n mer än jag som tycker att tråden spårat ur liiite grann?
Leffe, inte bitter
Jo ja lite kanske?
Förresten så håller jag Chateau Musar som ett riktigt gott vin, Avid. Det lär kräva uppåt 15 års lagring för att riktigt blomma ut, men så gammalt har jag aldrig druckit det. Har tömt ett par-tre flaskor bara.
Leffe, jag bara måste rekommendera Ramon Allones Grandes RE från Spanien. En enormt god Double Coronas!
Ouch wrote:Razor, Assar och Baron Bosse är hushelgon i mitt hus. Jag har ympat barnen från späd ålder med dessa historier. Tyvärr har jag inte hittat boken "Moln över Nollberga" än.
Ha ha, den har jag
Säljer dyyyyrt, typ mot en låda limitadas eller nått, Mohahhha. Bryna, nuppa, fjässa spånken!
2 st. Cohiba Esplendidos -02, 2 st. Partagas serie D no 5 EL 2008, 4 st. Partagas serie D no 1 EL 2004, 1 lådda Ramon Allones Grandes ER och en lådda Edmundo Dantes