Ny månad, nya invitations. En fick en annan botl på volley, men följande är ledig för den som fortfarande inte snappat upp Spotify - den fantastiska musiktjänsten på nätet som är gratis:
thZW3iXqq442wSV9(Bukfaçon snappade denna)
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Bukfaçon wrote:Edit: Har lite dålig koll på vad sådant här är, men mina barn säger att det är OK!
Kul att du snappade inviten. Enda farliga är att man aldrig får nog av ny musik. Bury the dead som jag lyssnar på nu t.ex.
Väldigt mycket (ok, inte allt - men väääääldigt mycket) finns på spotify - helt lagligt dessutom (jag är olagligheten själv annars - men här är faktiskt en ruskigt smidig tjänst som har mycket gemensamt med gamla hederliga pandora.com som tyvärr inte är tillgängligt längre utanför USA sedan nåt/några år tillbaks pga upphovsrättslagar).
Reklam var 5-7 låt typ, om man inte (som jag) köper sig fri från det för 99:-/månad - men oberoende vilket är det en bra tjänst emm
Hm.... Jag gjorde Stockholm Pride's Hetero-Spotify-test: man klistrar in en spellista man skapat på Spotify varefter datorn (deras dator alltså) räknar ut hur mycket hetero man är. Jag fick 0%(noll!) Inte undra på att jag kunde NKOTB på Jenni's frågesport häromkvällen....
B
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
Bukfaçon wrote:Hm.... Jag gjorde Stockholm Pride's Hetero-Spotify-test: man klistrar in en spellista man skapat på Spotify varefter datorn (deras dator alltså) räknar ut hur mycket hetero man är. Jag fick 0%(noll!) Inte undra på att jag kunde NKOTB på Jenni's frågesport häromkvällen....
B
Vatusanurå?!? Jag trodde jag skulle bli duktigt trackad för det där!
B
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
Har lovat bort den sista jag har denna månad, men vet inte till vem. Nu har jag frågat runt ett par veckor (och det kommer 2 till nästa månad), så här är en spotify token för den som önskar:
Kcxa8M7hWBzAa82n(Jenni plockade denna)