Herf i Jönköping lördag 10/9 kl 13 INSTÄLLD men ERSATT!
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Sv: Herf i Jönköping lördag 10/9 kl 13 INSTÄLLD men ERSATT!
Kul att träffa er, killar! Tack Kent för att du höll i värdskapet på så kort varsel!
Tack alla som gjorde min lördags kväll...
Riktigt trevligt med 2 nya ansikten..

Riktigt trevligt med 2 nya ansikten..
SER DÅLIGT NÄR JAG BLUNDAR...
Jag vill också tacka för en trevlig kväll. 

Jag vet att du tror du förstår det du tyckte jag sa, men jag är inte säker på att du hörde det jag menade.
- Bukfaçon
- Härold & Lexikograf
Det låter ju utmärkt att Die Ersatzherf - eller-vad-det-kan-tänkas-heta-på-tyska - blev lyckad. Och att en del nya fått träffa en del veteraner!
Men jag är på på en biff & pubherf nå'n helg i höst! Och är det för kallt att röka kan jag nöja mig med sällskap & groggar. Det är ju trevligt folk i den häringa klubben!
B

Men jag är på på en biff & pubherf nå'n helg i höst! Och är det för kallt att röka kan jag nöja mig med sällskap & groggar. Det är ju trevligt folk i den häringa klubben!

B
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström
Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
- Härelind
- CZigarist
Jag öppnar snart loungen så då blir det behagligt att puffa (iaf när nya fläktarna är monterade) Utlovar minst två herfar per månad!Bukfaçon wrote:
Men jag är på på en biff & pubherf nå'n helg i höst! Och är det för kallt att röka kan jag nöja mig med sällskap & groggar. Det är ju trevligt folk i den häringa klubben!![]()

- Bukfaçon
- Härold & Lexikograf
Utmärkt! Det är alltid härligt att få vara hos er i natursköna Huskvarna!Härelind wrote:Jag öppnar snart loungen så då blir det behagligt att puffa (iaf när nya fläktarna är monterade) Utlovar minst två herfar per månad!

Men det ena behöver ju inte utesluta det andra; en pubkväll - även utan cigarrer - i SmCS-regi borde också kunna vara trevlig!

B
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström
Ser fram emot båda övningarna, både den med och utan cigarr (fast helst medBukfaçon wrote:Utmärkt! Det är alltid härligt att få vara hos er i natursköna Huskvarna!Härelind wrote:Jag öppnar snart loungen så då blir det behagligt att puffa (iaf när nya fläktarna är monterade) Utlovar minst två herfar per månad!![]()
Men det ena behöver ju inte utesluta det andra; en pubkväll - även utan cigarrer - i SmCS-regi borde också kunna vara trevlig!![]()
B

//Simpan

"Jag tror det är möjligt -och tillrådligt- att göra blues av allting." Frank Morgan, altsaxofonist
Bishops kör väl uterservering hela September, så det går ju alltid att möta upp och sänka ett par bärs och puffa lite innan dess om någon är sugen.
I´m a rageoholic...I can´t live without rageohol.