Efter en riktigt bra start så har vi bara ökat! Rökat hittills i mitt fall varit. I Ouchs bil, Bolivar PC och en Punch DC. Väl framme så startade jag starkt med en Partagas Lusitanias! Vilken cigarr! Nummer 2 en Bolivar Inmensa!!!! Även denna ruskigt bra!!!
Efter ett antal bira och whiskey så ska något enklare rökas!
*sammanfogar trådar*
Borde sammanfråga med ursprungstråden, men tänkte det skulle dyka upp nån webkamera som gör skäl för den lite speciella ämnesrubriken?!
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Härelind wrote:Efter en riktigt bra start så har vi bara ökat! Rökat hittills i mitt fall varit. I Ouchs bil, Bolivar PC och en Punch DC. Väl framme så startade jag starkt med en Partagas Lusitanias! Vilken cigarr! Nummer 2 en Bolivar Inmensa!!!! Även denna ruskigt bra!!!
Skönt att höra, lite blandade resultat av kubaner brukar det ju vara - fint att det funkar nu när ni är på herf!
Härelind wrote:Efter ett antal bira och whiskey så ska något enklare rökas!
Ingen whisky? Måste vara felstavning, tror knappast den gode Jakob bjuder på amerikansk whisky... Han är inne på skotsk singelmalt
Här puffas HFC mad robusto och njuts av whisky också; Caol Ila 18 yo.
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Efter en trevlig frukost hos Robin med familj så tände vi upp förmiddagsrökat. Efter denna garre packades bilen och färden bär hemmåt. Ouch sitter och puffar en Salomones och själv njuter jag av snuset.
Ett stort tack till Robin med familj samt CCCP för en Mycket trevlig herf !
Japp, det var en mycket skön och avslappnad herf med mycket trevliga människor. Tack Robin och Linda för värdskapet och tack alla ni andra för sällskapet!
Det skall bli kul att se alla bilder som trillar in...
Tackar Robin med familj för en mycket trevlig tillställning. Riktigt trevligt o träffa lite nytt folk och även fyrbenta hångelvänliga krabater
Hoppas att de kommer att bli flera Herfar hos Robin, för då är jag redan inbokad...