SH@L#2 - Vårherf i Ljungby torsdag den 22 april 2010
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Sv: SH@L#2 - Vårherf i Ljungby torsdag den 22 april 2010
Denne kommer också!
Jag måste flagga för att det kan bli trångt för mig den 22:e. Just den veckan måste jag åka till Stockholm med min klass och jag är inte säker än på att jag kommit hem i tid till torsdagkvällen. Jag jobbar på det, var så säkra!
Va' falls, det är ju för din skull vi kommer. Kan du inte ta dem till Norrköping i stället, då går det snabbar hem och vidare till Ljungby.Ouch wrote:Jag måste flagga för att det kan bli trångt för mig den 22:e. Just den veckan måste jag åka till Stockholm med min klass och jag är inte säker än på att jag kommit hem i tid till torsdagkvällen. Jag jobbar på det, var så säkra!
Tony, jag gör självklart mitt yttersta för att komma. Det skall bli kul att träffa lite skåningar igen, även om din föregivna anledning kanske, kanske är lite av en hyperbol!Tony wrote:Va' falls, det är ju för din skull vi kommer. Kan du inte ta dem till Norrköping i stället, då går det snabbar hem och vidare till Ljungby.Ouch wrote:Jag måste flagga för att det kan bli trångt för mig den 22:e. Just den veckan måste jag åka till Stockholm med min klass och jag är inte säker än på att jag kommit hem i tid till torsdagkvällen. Jag jobbar på det, var så säkra!

Hörru det där var jag tvungen att slå upp och kanske kanske har du lite rätt
.

- Bukfaçon
- Härold & Lexikograf
Våge tillagd - samma premisser som jag.
Vi samåker från Husqvarna & Huskvarna i bil med två platser kvar - OM vi kan åka.
B
Vi samåker från Husqvarna & Huskvarna i bil med två platser kvar - OM vi kan åka.
B
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström
Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
Trippelkollade restaurangen/pubens bokning idag. Jodå, vi står fortfarande med i deras almanacka. Herf is ON! 

Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.

- Wagnerian
- Hederssmålänning
blä och fy
Måste tyvärr lämna återbud till detta trevliga arrangemang då krock dykt upp i almanackan...
Pratade med kusinen och han skulle försöka ta sig iväg ändå, kanske med en annan bolmarbroder i släptåg...Han får återkomma...
Bara att gråta floder över denna spillda mjölk - hoppas att ni andra får trevligt!!!
Wagnermannen

Pratade med kusinen och han skulle försöka ta sig iväg ändå, kanske med en annan bolmarbroder i släptåg...Han får återkomma...
Bara att gråta floder över denna spillda mjölk - hoppas att ni andra får trevligt!!!
Wagnermannen

Cigarrökare i alla länder, förröken eder...
- Härelind
- CZigarist
Måste oxå avboka mig från detta evenemang!! Har tid hos neurologen under denna eftermiddag och känner att ork och tid inte riktigt är med mig för tillfället!!

- Bukfaçon
- Härold & Lexikograf
Våge har bett mig meddela att han av personliga skäl ej kan komma till Ljungby-herfen. Det betyder att även jag stryker mig. (Fast av andra, arbetstekniska, skäl.)
B
B
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström
Tråkigt o höra Härelind ,Våge och Mr.B.. Men jag kommer iallafall. 

SER DÅLIGT NÄR JAG BLUNDAR...
- ][OpTiMuS][
- Flaggman
Fan va trisst gubbar
tycker ni alla ska komma ändå 

“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible
- Härelind
- CZigarist
Jag går på så mycket sprutor för tillfället att lusten och orken att röka har liksom helt försvunnit! 

Fan så trist!! Hoppas det löser sig snart!!!!
Never trust a smiling nurse
Hej!
Andreas Karlsson Värnamo anmäler sina tjänster till SmCS.
Jag är ny inom cigarrområdet och har blivit inlockad av bröderna Good i Värnamo.
Jag tar tacksamt emot lite tips och ideeer på goda cigarrer nästa vecka i Ljungby.
Pengar förs över ikväll på ert konto ikväll.
MVH Andreas(ante_k)!
Andreas Karlsson Värnamo anmäler sina tjänster till SmCS.
Jag är ny inom cigarrområdet och har blivit inlockad av bröderna Good i Värnamo.
Jag tar tacksamt emot lite tips och ideeer på goda cigarrer nästa vecka i Ljungby.
Pengar förs över ikväll på ert konto ikväll.
MVH Andreas(ante_k)!
- ][OpTiMuS][
- Flaggman
Härligt att höra att du kommer till SH@L 

“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
Hej på er
Daniel, bara för att klargöra så är nr 10 (Andreas) och nr 26 (ante_k) samma person, han var inte reggad som (medlem) ante_k när jag anmälde honom.
Nu blir vi förmodligen 4 st, Hasse har sagt till mig att han skall med oxå.
ante_k föll pladask
efter en split på CAO MX2 & BRASIL och MAYORGA
Ha de!
Micke G
Daniel, bara för att klargöra så är nr 10 (Andreas) och nr 26 (ante_k) samma person, han var inte reggad som (medlem) ante_k när jag anmälde honom.
Nu blir vi förmodligen 4 st, Hasse har sagt till mig att han skall med oxå.
ante_k föll pladask

Ha de!
Micke G
Tråkigt att så många faller bort. Men då blir det mer för oss andra att äta? Jag är redan hungrig!
Verkar gå troll i denna herfen!
Efter tre nätter på sjukhus är jag nu hemma med en slang kopplad till ena njuren och en påse på benet som gör att jag numera kan kissa i kors med mig själv (en ur påsen och andra au de naturell). Fy fan vad illa jag har mått sista veckorna
, men undra på det när det ligger en sten större än vissa av mina cigarrfimpar (9*16 mm) och stoppar upp urinflödet.
Skönt i det hela är att i samma stund de la i röret så släppte illamåendet. Det eländiga i det hela är att den enda herfen jag haft inplanerad och verkligen sett fram emot måste få gå om intet denna gången och med det även PolarCigars närvaro (LUUUGGGNNN Daniel, jag kommer skicka välkomstcigarrerna ner till dig imorgon!
). Kanske att vi kan finnas med datorledes...
Hoppas ni får en kanonherf! /Joppe
Efter tre nätter på sjukhus är jag nu hemma med en slang kopplad till ena njuren och en påse på benet som gör att jag numera kan kissa i kors med mig själv (en ur påsen och andra au de naturell). Fy fan vad illa jag har mått sista veckorna

Skönt i det hela är att i samma stund de la i röret så släppte illamåendet. Det eländiga i det hela är att den enda herfen jag haft inplanerad och verkligen sett fram emot måste få gå om intet denna gången och med det även PolarCigars närvaro (LUUUGGGNNN Daniel, jag kommer skicka välkomstcigarrerna ner till dig imorgon!

Hoppas ni får en kanonherf! /Joppe
krya på dig joppe 

man har inte skrotat om man fortfarande håller i styret...