“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible
Bukfaçon wrote:Vi kan nu välkomna två nya bröder från Jönköpings-området: domnegard och axyz (som båda har presenterat sig på Cigarrprat).
Börjar bli läge för en pubkväll eller nå't liknande. Förhoppningsvis kan vi hitta ett ställe där det finns en uteservering där det är OK att röka. Bishop's Arms inne i Jönköping kanske fortfarande accepterar rökning? Kanske Grännaberget oxå?
B
Jag och Magnus kommer att besöka Grännaberget inom de närmaste veckorna (måste bara kolla vilken dag som det blir), en tradition i vardande.
Hej! Mitt namn är Björn!
259,8 månvarv gammal (21år).
Bor i Jönköping, Just uppväckt cigarrernas värld.
Ja vad finns det mer att säga....
Nyligen införskaffat mig en "stor" sampler av en annan BOTL.
Påbörjat att testa lite olika nu... då jag inte riktigt kan säga att jag känner alla de är smakerna som alla andra säger.. men men det börjar komma!
Är en whiskey älskar också... hobby nivå än...
Ha det fint!
MVH BJÖRN Gustavsson. Nej jag är inte rolig och jag är inte bra med dynamit! (haha)
Ouch wrote:Tjena Björn och välkommen! Du får ta och bege dig till någon av våra sammankomster i trakten...det är alltid kul att träffa andra cigarrentusiaster!
Ålderspresidenten har talat, axyz!
Och som du kanske såg härovan så blev du välkomnad redan innan du skrev nå't!
B
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
Ouch wrote:Tjena Björn och välkommen! Du får ta och bege dig till någon av våra sammankomster i trakten...det är alltid kul att träffa andra cigarrentusiaster!
Ålderspresidenten har talat, axyz!
Och som du kanske såg härovan så blev du välkomnad redan innan du skrev nå't!
B
Jajamen, här går det undan fortare än tanken. Tanken går ju inte så fort hos gamla ålderspresidenter...
Magnus och jag kommer att sitta på Grännaberget framåt kvällen fredagen den 10:e juni. Vi firar av våra avgångsstudenter då, i godan ro, långt från dem!
haha såg att jag redan var omnämnd här innan jag skrivit något!
Bukfaçon Tycker att en pub idé inte är fel.. en go whiskey och en ny garre kan inte vara fel!
Rökten en Partagas Serie D innan men en sådan nybörjare som jag så fick jag en riktig sne tändning... men det löste sig efter ca halva men men ....
Får hoppas att jag kan komma till en sammankomst! PM gärna då jag inte är lite förvirrad över det är forumet än!!
Jajamen, här går det undan fortare än tanken. Tanken går ju inte så fort hos gamla ålderspresidenter...
Magnus och jag kommer att sitta på Grännaberget framåt kvällen fredagen den 10:e juni. Vi firar av våra avgångsstudenter då, i godan ro, långt från dem!
Ungefärlig tidpunkt beror på hur länge cheferna tvinar oss att stanna för att lyssna på deras visdomsord... Jag skulle dock tippa på 4-tiden på eftermiddagen! Det vore kul om du dök upp, B, och du också Björn!
Ouch wrote:Ungefärlig tidpunkt beror på hur länge cheferna tvinar oss att stanna för att lyssna på deras visdomsord... Jag skulle dock tippa på 4-tiden på eftermiddagen! Det vore kul om du dök upp, B, och du också Björn!
10 juni kl 16.00 skulle inte sitta fel...
hade varit lite kul att få en liten undervisning i/om cigarrvärlden... och trevligt sällskap!
Kul att ni kommer, Häris och B. Jag tror att tiden blir ca 16.30. Nye chefen släppte en organisatorisk plutoniumbomb idag och vi kommer nog att prata länge om detta på fredagen.
Kommer tyvärr inte kunna vara med, har förmodligen packat alla cigarrer inför resan mot Gnesta Herfen. Jag och Daniel P åker åker vid 18 tiden på fredagen.
“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible