SH@L#10 - Pubherf i Ljungby, 10-årsjubileum!

Cigarrer och allt som hör till, det goda livet.

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS

Hozz
Ironman
Posts: 87
Joined: Tue 23 Feb 2016, 19:53

Re: SH@L#10 - Pubherf i Ljungby, 10-årsjubileum!

Post by Hozz »

Ett stort tack till speciellt Daniel som ordnar det så bra för oss alla på denna trevliga kväll. :cheers2: även ett stort tack till Leffe som håller koll på darten och även Erik för bra service. Och även ett stort tack till er alla andra som ger herfen den trevliga stämningen. Tack :salut:
User avatar
Daniel P
Generalsekreterare
Posts: 3990
Joined: Thu 10 Apr 2008, 18:55
Location: Jönköping

Re: SH@L#10 - Pubherf i Ljungby, 10-årsjubileum!

Post by Daniel P »

Tack så mycket alla för de uppmuntrande orden, det värmer :!: :race: :buga:
Tack till ][OpTiMuS][ som fixade så vi hade en återförsäljare på plats. Lite extra pyssel faktiskt då ursprungliga återförsäljaren konstigt nog tackade nej ganska sent inför herfen. :meh2: :tokig:
Det gläder mig att återförsäljaren Cigarrlagret.se gick ganska mycket plus denna kväll :did-i-say-that:

Det är liksom tanken att vi (SmCS) inte ska tjäna pengar på herfen utan det ska gå plus minus noll. Om någon, mot förmodan, tycker 450,- är mycket så är restaurangmaten och drycken till (som ingår) det som gör att anmälningskostnaden för oss deltagare drar iväg lite (jodå, jag betalar också samma pris och tycker det svider lite i plånboken även om jag tycker det är helt okej). Stans bästa planka å andra sidan :love: .

Tack till Leffe för jobbet med darten han lägger ner, det är verkligen en kämpa-insats med allt räknande :what: :kram-lycklig: .
Erik ska ha ett tack så klart, det verkar som han gillar att vi förgyller en torsdag med bra omsättning en gång om året - han (delägare i restaurang och pub) tror jag inte går back en sådan här kväll :cool2: :cheers: .
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Image
User avatar
Anders Hansson
Klubbmedlem
Posts: 6
Joined: Wed 15 Feb 2017, 17:49
Location: Anderstorp

Re: SH@L#10 - Pubherf i Ljungby, 10-årsjubileum!

Post by Anders Hansson »

Jag stämmer in i kören, mycket trevligt att träffas (särskilt för mig som fick puffa inomhus för en gång skull) ett stort tack till alla engagerade, bara o vänta på nästa gång nu!
Post Reply