BASH#3

Cigarrer och allt som hör till, det goda livet.

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS

User avatar
Härelind
CZigarist
Posts: 2542
Joined: Thu 08 May 2008, 23:40
Location: Huskvarna, Smålands Havanna
Contact:

BASH#3

Post by Härelind »

Jag ska åka och även Kent!! Utgår ifrån att det är fler som ska dit!! Samåkning boende etc?? Förslag och ideer!?!?! :smoking: :smoking: :smoking:

Shit vad kul det ska bli med min första BASH!! :woohoo:
Image
Image
Let´s hug it out bitch!
User avatar
kent
Metal Carebear
Posts: 983
Joined: Wed 14 May 2008, 05:45
Location: HOK

Sv: BASH # 3

Post by kent »

Japp! Detta skall bli riktigt trevligt. man längtar ju alla redan, men vi värmer ju upp lite veckan innan i Ljungby ju :puff: :smoking: :woohoo: Frugan var la sådär glad, Men hon blev glad igen när jag sa att jag fixar barnvakt åt båda barnen, så slipper hon vara hemma med dom o vara hög gravid
SER DÅLIGT NÄR JAG BLUNDAR...
User avatar
Ouch
Ålderspresident
Posts: 2759
Joined: Fri 11 Apr 2008, 07:42
Location: Småland

Sv: BASH # 3

Post by Ouch »

Jag är anmäld och jag tänker mig samma hotell som Kent tipsade om på 08Bolmers. Kan vi samåka?
User avatar
Härelind
CZigarist
Posts: 2542
Joined: Thu 08 May 2008, 23:40
Location: Huskvarna, Smålands Havanna
Contact:

Sv: BASH # 3

Post by Härelind »

Ouch wrote:Jag är anmäld och jag tänker mig samma hotell som Kent tipsade om på 08Bolmers. Kan vi samåka?
Absolut!!
Image
Image
Let´s hug it out bitch!
User avatar
kent
Metal Carebear
Posts: 983
Joined: Wed 14 May 2008, 05:45
Location: HOK

Sv: BASH # 3

Post by kent »

Ouch wrote:Jag är anmäld och jag tänker mig samma hotell som Kent tipsade om på 08Bolmers. Kan vi samåka?
NO PROBLEMAS :smoking: :kram-lycklig:
SER DÅLIGT NÄR JAG BLUNDAR...
User avatar
Ouch
Ålderspresident
Posts: 2759
Joined: Fri 11 Apr 2008, 07:42
Location: Småland

Sv: BASH # 3

Post by Ouch »

Okeedokee...jag är bokad på Pilgrim! Let's do this, guys! :smoking:
User avatar
Daniel P
Generalsekreterare
Posts: 3990
Joined: Thu 10 Apr 2008, 18:55
Location: Jönköping

Sv: BASH # 3

Post by Daniel P »

Anmält mig, kommer köra bil, men vet inte var jag ska bo. Pilgrim sa du Ouch, ligger det närmast eller? Vad är det för www? :fattar-ingenting:
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Image
User avatar
kent
Metal Carebear
Posts: 983
Joined: Wed 14 May 2008, 05:45
Location: HOK

Sv: BASH # 3

Post by kent »

Trevligt Danne P www.pilgrimshem.se detta ligger 2,8km från de stället vi skall vara på, fanns visst ett som var lite närmare men mer än dubbelt så dyrt oxå. 375kr för ett budget rum med frukost.
SER DÅLIGT NÄR JAG BLUNDAR...
User avatar
Härelind
CZigarist
Posts: 2542
Joined: Thu 08 May 2008, 23:40
Location: Huskvarna, Smålands Havanna
Contact:

Sv: BASH # 3

Post by Härelind »

Daniel P wrote:Anmält mig, kommer köra bil, men vet inte var jag ska bo. Pilgrim sa du Ouch, ligger det närmast eller? Vad är det för www? :fattar-ingenting:
Det är http://www.pilgrimshem.se

Lite kuriosa är att allas vår favorit :? Christer Pettersson har bott där!! Får man plats i din bil tror du??

Edit: Såg att Kent var före!!
Image
Image
Let´s hug it out bitch!
User avatar
Daniel P
Generalsekreterare
Posts: 3990
Joined: Thu 10 Apr 2008, 18:55
Location: Jönköping

Sv: BASH # 3

Post by Daniel P »

Tack Kent och Härelind, snabbt jobbat minsann.
Ser att det är nästan exakt en robusto i avstånd från herf:en, så det blir ju bra med en promenad framåt nattkröken...
Bokar in mig på ett budgettrum på Pilgrim jag med. Såg man kunde boka partyrum också (4-bäddsrum), men inte speciellt dyrt ändå - så ett garanterat snarkfritt rum blir niiiice :race:
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Image
User avatar
kent
Metal Carebear
Posts: 983
Joined: Wed 14 May 2008, 05:45
Location: HOK

Sv: BASH # 3

Post by kent »

Man försöker ju göra de bästa för sina bröder ju. SNARKFRITT!!! då skall du inte sova med mig då Mohaahaa
SER DÅLIGT NÄR JAG BLUNDAR...
User avatar
Härelind
CZigarist
Posts: 2542
Joined: Thu 08 May 2008, 23:40
Location: Huskvarna, Smålands Havanna
Contact:

Sv: BASH # 3

Post by Härelind »

Hehehe hela hotellet kommer att lukta cigarrök!! :smoking: :smoking:
Image
Image
Let´s hug it out bitch!
User avatar
Daniel P
Generalsekreterare
Posts: 3990
Joined: Thu 10 Apr 2008, 18:55
Location: Jönköping

Sv: BASH # 3

Post by Daniel P »

Härlind, det kommer stå skyltar med texten "rökfritt" = fritt att röka, allt är ändå rökskadat efter senaste besökarna efter att vi varit där.

Undrar om man kan ställa krav på antal rum till närmsta snarkande granne :vissla-oskyldigt: :lmao:
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Image
User avatar
Ouch
Ålderspresident
Posts: 2759
Joined: Fri 11 Apr 2008, 07:42
Location: Småland

Sv: BASH # 3

Post by Ouch »

Härelind wrote:Hehehe hela hotellet kommer att lukta cigarrök!! :smoking: :smoking:
Ombyte är starkt rekommenderat...men å andra sidan blir man ju inrökt på hemvägen i alla fall! :galen:
User avatar
Daniel P
Generalsekreterare
Posts: 3990
Joined: Thu 10 Apr 2008, 18:55
Location: Jönköping

Sv: BASH # 3

Post by Daniel P »

Ponera att vi "fyller" (4 vuxna är max) min herfmobil (BMW 520 -93) från Ljungby, kommer Ouch ställa på sin fräscha e36-cab (318, så gott som NY! :razz: ) och köra norrut med tros? :poke:
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Image
User avatar
Hool
Hederssmålänning & Maduro madman
Posts: 171
Joined: Thu 10 Apr 2008, 22:25
Location: Göteborg

Sv: BASH # 3

Post by Hool »

Härelind wrote:Hehehe hela hotellet kommer att lukta cigarrök!! :smoking: :smoking:
Min käre bror påstod att han fick vädra min kudde i 3 da'r :D

Men det var ju de där attans cigarettrökarna i trappen som fixade odören ;) :poke: :intressant:



VI FÅR SE om jag tar mig ned till BASH3 :oops:


Färdmedlet behagade spotta ut växellådan genom grillen så.. Vi får se om jag har några korvören kvar :banghead:
Redan Sh@l10?! :smoking:!
User avatar
Ouch
Ålderspresident
Posts: 2759
Joined: Fri 11 Apr 2008, 07:42
Location: Småland

Sv: BASH # 3

Post by Ouch »

Daniel P wrote:Ponera att vi "fyller" (4 vuxna är max) min herfmobil (BMW 520 -93) från Ljungby, kommer Ouch ställa på sin fräscha e36-cab (318, så gott som NY! :razz: ) och köra norrut med tros? :poke:
Nej, jag skall ställa av den snart och den får invänta våren i garaget, Daniel. Det här är en bil som jag troligen aldrig kommer att köra på vintern. Men om du kommer förbi kan vi titta närmare på den, kanske t o m starta den lite, eventuellt också köra ett varv på gräsmattan... :poke: :nickar:
User avatar
Härelind
CZigarist
Posts: 2542
Joined: Thu 08 May 2008, 23:40
Location: Huskvarna, Smålands Havanna
Contact:

Sv: BASH # 3

Post by Härelind »

Jag kan tjata lite på hustrun att vi kan ta hennes bil men däri kan vi inte röka tyvärr! Krisar det så kan vi ta min SAAB om jag hunnit fixa turbon i den! Även denna är rökfri då den används som barntransport!!
Image
Image
Let´s hug it out bitch!
User avatar
Daniel P
Generalsekreterare
Posts: 3990
Joined: Thu 10 Apr 2008, 18:55
Location: Jönköping

Sv: BASH # 3

Post by Daniel P »

Jag ringde just hotell pilgrimshem och bad att få en bekräftelse på min bokning jag skickade per e-post (i förgår). :skoldpadda:
Hon undrade vagt om det var jag som var "Kjell Frick" eller dylikt (trots att jag presenterade mig som Daniel), vilket jag naturligtvis bara kunde bekräfta att jag visste vem det var. :lmao: Hon skulle kolla mailen igen och återkomma med bekräftelse senare... :fattar-ingenting:

Allmänt rörigt verkar det, men vet iaf att Kjell är med på bokningslistan. Ringde du in bokningen Kjell? Verkar isf ha bättre genomslagskraft än mail-ledes. Konstigt f.ö. att hon inte kunde skriva upp mig när hon hade mig i luren och bekräfta muntligt oberoende av om hon hittade mitt mail eller inte... *suck*.

Nåja, ingen spilld mjölk här inte, gott om tid än :skoldpadda: - vill bara poängtera för er som bokar att det nog är värt att slå en signal för att få bekräftat att det är bokat (om ni inte fått bekräftelse på annat sätt vill säga). :fakta:

EDIT 5 minuter senare: BESKED ATT DE HAR FULLBOKAT ALLA TYPER AV RUM DEN NATTEN. Det är ju så man blir förbannad :forbannad:
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Image
User avatar
Daniel P
Generalsekreterare
Posts: 3990
Joined: Thu 10 Apr 2008, 18:55
Location: Jönköping

Sv: BASH # 3

Post by Daniel P »

kent wrote:Trevligt Danne P http://www.pilgrimshem.se detta ligger 2,8km från de stället vi skall vara på, fanns visst ett som var lite närmare men mer än dubbelt så dyrt oxå. 375kr för ett budget rum med frukost.
Saknar alternativ, så det är bara att boka (OM INTE DE OCKSÅ HAR FULLBOKAT 2½ MÅNADER I FÖRVÄG?! :banghead: )
Vad är det för hotell, har de någon hemsida?
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Image
Post Reply