Jenni ringde mig vid 11 snåret och berättade att hon halkat på en isfläck i morse och brutit flera ben i foten. Nu ligger hon gipsad och ihopskruvad på Nyköpings Lasarett
Hon skyllde på mitt flyt med sågklingan häromdagen och sa att jag nog uttömt karmakontot för ett tag framöver.
Följaktligen kommer jag inte till Småland förrän måndag antagligen, vi får se.
/Magnus (Gävle)
--------------------------------------------------------- Och jag blev bjuden på cognac och på cigarrer
och kunde inte få mig till att säga nej
Och när vi skiljdes var vi bästisar och bundis
Olle Adolphson
Ofifasiken - snacka om slut på karma! Hälsa Jenni att krya på sig från mig. Hoppas hon kommer på fötter igen omgående bums - åtminstone att läketiden går undan!
Inte trilla sådär Jenni
Det där med global uppvärmning är skitsnack!
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Natten till idag tömdes min bil på alla verktyg och maskiner som jag hade i den, Kjell vet hur mycket det var
70 papp i sjön och från försäkringen kommer det väl lagom till en låda Bolivar PC.
Men hallå, ett skäl gott som något att beställa mina favoriter
Leffe, som på riktigt INTE är bitter, skurkarna var proffs som förmodligen spanat in min bil och således "bara" tog det som är säljbart och inte sabbade nå´t. Stereon kvar till vår trevnad således Johan
leffe wrote: Natten till idag tömdes min bil på alla verktyg och maskiner som jag hade i den, Kjell vet hur mycket det var
70 papp i sjön och från försäkringen kommer det väl lagom till en låda Bolivar PC.
Men hallå, ett skäl gott som något att beställa mina favoriter
Leffe, som på riktigt INTE är bitter, skurkarna var proffs som förmodligen spanat in min bil och således "bara" tog det som är säljbart och inte sabbade nå´t. Stereon kvar till vår trevnad således Johan
Inte BITTER...jag förstår...för jag hade varit så förbannad att jag gått i taket....Helvetes Jävla Satans tjyvpack...
COJ
"Paranoia was a survival instinct before it was a mental condition."