3 trådar i Anslag högst upp på sidan(dags att göra en FAQ kanske?) och 5 klistrade trådar...
Bara en tanke...plus att jag håll på att att missa Henrik G's nya tråd...då den hamna så långt ner...
Dags och rensa lite?
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
- COJ
- Förste Hederssmålänning
Dags och rensa lite?
COJ
"Paranoia was a survival instinct before it was a mental condition."
"Paranoia was a survival instinct before it was a mental condition."
- Henrik G
- Blivande hederssmålänning
Sv: Dags och rensa lite?
Jo jag blir också förvirrad av alla klistrade trådar, förstår att man vill fronta dem inför ett evenemang men sedan kanske de skall föras till handlingarna.
- Bukfaçon
- Härold & Lexikograf
Jodå, det är precis så vi jobbar, men just idag är det en massa trötta SmCS:are...Henrik G wrote:Jo jag blir också förvirrad av alla klistrade trådar, förstår att man vill fronta dem inför ett evenemang men sedan kanske de skall föras till handlingarna.

B
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström
Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
Vi fortsatte glatt att puffa och festa på fredagkvällen också, så det är först idag jag är död. Smaklökarna vill fortfarande inte veta av ngn cigarr idag.
Oops, ämnet var ju forumets organisation...jo, visst har du en bra synpunkt, COJ. Debatten förs tämligen kontinuerligt men Daniel kan säkert lägga ut texten om detta bättre. Han är ju vår Generalsekreterare!
Oops, ämnet var ju forumets organisation...jo, visst har du en bra synpunkt, COJ. Debatten förs tämligen kontinuerligt men Daniel kan säkert lägga ut texten om detta bättre. Han är ju vår Generalsekreterare!

Min dator rasade dagen innan SH@L#1 (när annars?!), men nu är det lite uppdateringar gjorda
.

Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.