Sen herf Härelindska kuvösen
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
- Härelind
- CZigarist
Sen herf Härelindska kuvösen
Jag och Kent tänder upp vid 21,30 i morgon! Fler intressenter?? Kommer fler startar jag givetvis tidigare!!
Sv: Sen herf Härelindska kuvösen
Fy skråen vad gött de ska bli.... Inte alls sugen 

SER DÅLIGT NÄR JAG BLUNDAR...
- Härelind
- CZigarist
kent wrote:Fy skråen vad gött de ska bli.... Inte alls sugen

Blev en jättetrevlig spontanträff för mig.
Under eftermiddagen skulle jag ut och åka lite tåg. En halvtimmes stopp i Nässjö väntade så jag packade ner en Macanudo diplomat som jag tänkte förgylla stunden på perongen med. Ett sms från Härelind gjorde att jag hoppade av i Huskvarna i stället för jkpg. Blev hämtad på stationen och efter en snabb bilfärd tändes det upp nästan omgående. Smasken säger jag bara.
Lite senare dök Kent upp och förstärkte cigarrupplevelsen med bla Bolivar
Fick en fin sampler med mig på resan hem. Missade bussen precis men så nöjd som jag var gjorde det inget.
Tack än en gång för gästfriheten.
Ps. Macanudon blev aldrig rökt.
Under eftermiddagen skulle jag ut och åka lite tåg. En halvtimmes stopp i Nässjö väntade så jag packade ner en Macanudo diplomat som jag tänkte förgylla stunden på perongen med. Ett sms från Härelind gjorde att jag hoppade av i Huskvarna i stället för jkpg. Blev hämtad på stationen och efter en snabb bilfärd tändes det upp nästan omgående. Smasken säger jag bara.

Lite senare dök Kent upp och förstärkte cigarrupplevelsen med bla Bolivar

Fick en fin sampler med mig på resan hem. Missade bussen precis men så nöjd som jag var gjorde det inget.
Tack än en gång för gästfriheten.
Ps. Macanudon blev aldrig rökt.
Ett gott liv förlänger skrattet