Inte för att jag har en aning om vad Nike försöker säga med alla smilies, men i vilket fall så kommer han nog framåt fredagskvällen iaf antar jag, liksom ][OpTiMuS][ och... Razzel - eller? MK fick förhinder dessvärre.
Alla utom MK, Leffe o jag missar ju ASH#4, så släpa er ut från under era stenar och lägg en rökridå på Hovdingegatan vetja
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Daniel P wrote:Inte för att jag har en aning om vad Nike försöker säga med alla smilies, men i vilket fall så kommer han nog framåt fredagskvällen iaf antar jag, liksom ][OpTiMuS][ och... Razzel - eller? MK fick förhinder dessvärre.
Alla utom MK, Leffe o jag missar ju ASH#4, så släpa er ut från under era stenar och lägg en rökridå på Hovdingegatan vetja
Tack Leif, ][OpTiMuS][ o Nike för preASH#4-herfen i fredags, alla närvarande på ASH#4-herfen i lördags, och Kjell, Leffe o 08B-gänget för postASH#4 i Skillingaryd på er hemväg (blev en trevlig omväg för mig, hemresan gick över småvägar söderut tillbaks igen med cigarr i mun ).
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Hehe, jag fick en rejäl nikotinchock när vi puffade här hemma, Daniel! Hjärtklappningen gick inte över förrän efter en timmes sömn på eftermiddagen...Det måste nästan ha märkts, va? Man är visst inte i bästa puffarformen...