Sommar!

Cigarrer och allt som hör till, det goda livet.

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS

Post Reply
Ouch
Ålderspresident

Sommar!

Post by Ouch »

Min första lediga semesterdag lider mot sitt slut. En cigarr i uterummet på kvällskvisten blev en fin avrundning på denna alldeles speciella dag. Det började sisådär...uppvaknandet skedde kl. 04.45, vilket INTE var enligt planerna! Dagen har inte slutat än, men den Bolivar Coronas Extra -99 jag rökte nyss efter en Entrecote och italienskt vin var alldeles underbart njutbar. Till sällskap hade jag en sällsynt gäst; en bålgeting, som vanan trogen lät som en moped med sitt djupa brummande. Himlen är blå, solen lyser fortfarande, och jag känner att den här sommaren blir nog bra. Gutår, kamrater!
Henrik G
Blivande hederssmålänning

Sv: Sommar!

Post by Henrik G »

Låter härligt, fyra veckor kvar till semestern men jag är inte bitter... :mrgreen:
Peter (Hällingsjö)
Blivande hederssmålänning
Location: Hell In Shoe - Liten håla i Värsta Götaland, Smålands ambassadör i Väst

Sv: Sommar!

Post by Peter (Hällingsjö) »

Ouch wrote:Min första lediga semesterdag lider mot sitt slut. En cigarr i uterummet på kvällskvisten blev en fin avrundning på denna alldeles speciella dag. Det började sisådär...uppvaknandet skedde kl. 04.45, vilket INTE var enligt planerna! Dagen har inte slutat än, men den Bolivar Coronas Extra -99 jag rökte nyss efter en Entrecote och italienskt vin var alldeles underbart njutbar. Till sällskap hade jag en sällsynt gäst; en bålgeting, som vanan trogen lät som en moped med sitt djupa brummande. Himlen är blå, solen lyser fortfarande, och jag känner att den här sommaren blir nog bra. Gutår, kamrater!
Sämre kan man ha det, jobbar sista dagen imorgon, sedan en vecka, mer i slutet på Juli :tummenupp: :smoking:
Image
Post Reply