Gott ljud i puffomobilen
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Gott ljud i puffomobilen
Bilstereon, en gammal Alpine med navigator från sent 90-tal, har behagat att lämna denna världen. Jag började att se mig omkring efter en bra ljudanläggning som fungerade bra med min Iphone och fastnade för denna. Det blir skitläckert med total integration av Ipod-delen i Iphonen, telefon med Bluetooth så småningom och det Navigon GPS-program som jag skall köpa till telefonen! Nu skall det nog dröja innan jag kör vilse till och från jobbet!

Sv: Gott ljud i puffomobilen
Vem sa prylgalen
?
Det var jag (avis)
Snyggt broder Ouch, själv har jag en stereo som sjunger på sista versen men ändå mer värd än bilen den sitter i
Prioritering sa Bull
Leffe

Det var jag (avis)

Snyggt broder Ouch, själv har jag en stereo som sjunger på sista versen men ändå mer värd än bilen den sitter i

Prioritering sa Bull

Leffe
- Härelind
- CZigarist
Snyggt!! Själv köpte jag en Blu Rayspelare i tisdags........... den gick sönder idag

Vad säger du? Det är ju ett konstruktionsfel, H! De skall inte gå sönder förrän precis efter att garantitiden har gått ut...nu får du klaga!Härelind wrote:Snyggt!! Själv köpte jag en Blu Rayspelare i tisdags........... den gick sönder idag![]()
- Härelind
- CZigarist
Har käkat taggtråd till frukost så så snart de öppnar så ska det klagas och gnällas!!Ouch wrote:Vad säger du? Det är ju ett konstruktionsfel, H! De skall inte gå sönder förrän precis efter att garantitiden har gått ut...nu får du klaga!Härelind wrote:Snyggt!! Själv köpte jag en Blu Rayspelare i tisdags........... den gick sönder idag![]()