Vill tacka MK för en ytterst trevlig afton med god mat och goda cigarrer och trevligt sällskap.
Rökte en Montecristo Tubos från okänd årgång (dock ej färsk för gördeln var 2 storlekar för stor) MYCKET läder yamyam och sen blev det en Hoyo Epicure Nr 2 , mycket trevlig.
Allt det här under 2 rafflande omgångar texas holdem och lite god julmat.
Har lite bilder som jag ska försöka lägga upp lite senare när jag gjort min hushållssysslor och klätt granen.
Bifall i hyllningskören till MK för en mycket trevlig herf!
Lämnade min väska hos dig (låg några öl och ev ett headset i den), ölen kan du få - men väskan och ev övriga prylar önskar jag tillbaks. Snart är det SH@L#1.2, så ta med dig väskan då vetja.
Jag är skyldig dig för cigarrerna jag och Nike köpte av dig (boxsplit), så PM:a mig ditt kontonummer (eller har jag det sedan innan kanske ) så skickar jag över lite kulor
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible
Kändes juligt att äta hemmagjord Jansson och köttbullar medans det snöade ute .
Riktigt mysigt och jävla kul med lite poker.
“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible