Istället för en massa trådar om puffning i det som nämns i rubriken kör jag en tråd istället!
I morgon lördag 1:a november tänkte jag puffa i LOUNGEN! Sätter mig vid 15 tiden och reser inte på mig förrens vid 19 rycket!
Alla som vanligt lika välkomna men ett heads upp i tråden vore bra!
...Huskvarna pågick årets lokalrevy! (Det var där jag var. ) Jönköpingsrevyn Kommunalskratt hade slagit ihop sina krafter med Landstingsrevyn och gjort en jubileumsrevy på temat Huskvarna 100 år (staden alltså). Eftersom jag själv bidragit med en icke oväsentlig mängd lokala industriföremål landade tre fribiljetter på mitt skrivbord för en vecka sedan. Revyn var jättebra och det var kul att belönas på det viset!
Men kommer såklart gärna till lounge-öppnandet (när nu det blir av; verkar som om Kung Klimat ser på Mr & Mrs Härelind med yttersta välvilja! ).
B (svårt förkyld vilket också gjorde det tobaksfria valet lätt!).
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
Här i Gnosjö tillbringades lördagen med flugfiske i Mossasjön. Det fina vädret fick nattsländor att kläcka och det gick utmärkt att fiska med torrfluga. Resultatet av dagen blev en bäckröding och en regnbågsöring.
Ser fram emot lite gemensam puffning igen så fort vädret blir lite sämre igen.
Puffa lugnt /
Simpan
"Jag tror det är möjligt -och tillrådligt- att göra blues av allting." Frank Morgan, altsaxofonist
Ser ut som gamla soffan får åka till sortergården och en ny svart skinnsoffa får flytta in! Extra plus är att den är större än den gamla så fler får plats!
Härelind wrote:Lite av nyinvigning med nya mattor och ny soffa kör vi på fredag 14:e okt. Hämtar soffan vid 18 men sen j*vlar kör vi på!
Som vanligt alla välkomna!
Kommer du lämna spår i tråden!
Trevligt! Måste se din fläkt lösning!
Om det rökes vid 20.00 tiden kan jag dyka upp... ska på någon swot utbildning fre-lör...
Välkommen, lämna pc:n hemma! Fläktlösningen är inte mycket att hurra för, för lite luft in är problemet........ Dock bättre än den gamle paxen som dog!