Det finns plats för ännu fler!

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Har du redan byggt om bio-rummet?Ouch wrote:Det finns plats för ännu fler!
Det är helt ok, Kent! Ta med mössan!kent wrote:Jag behagar o dyka upp runt 16 tiden om de är okej för Broder Kjell?
Johan, den här gamla affären för (nästan) bara grundsortimentet. Vi satsar dock på bredd OCH kvalité!salberto wrote:Med viss avund önskar jag er en trevlig herf i kväll. Leffe får reprensentera de sörmländska färgerna och rota igenom de frickska samlingarna av finkubaner he he...
//salberto
Maduron heter 626 och naturalen heter 743, häpp. Påminn mig om att ta med en 100 mad. till nästa gång vi ses, den är godastast av alla konnymadurisar jag harDaniel P wrote:Stående ovationer för ännu en fantastisk herf - inomhusherf har tagit nya dimensioner (nu med hemmabio!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack Kjell för fantastiskt god mat i sann Kubansk stil och tack Leffe, jacob.t och Kent för alla cigarrer och herfsällskap. Kul (men svårt) med blindprovningen Leffe stod för också, lite överaskningar (t.ex. att Carlscorona-cigarren smakade smörkola och grädde) och idel goda garrar i allmänhet (Bolivar är alltid helrätt!...både färska och lagrade)
Svårt att minnas vad som puffades då inga noteringar gjordes vartefter, men om jag inte räknar med blindtesterna så blev det 6 eller 7, varav en var hopplöst hårddragen (det var länge sedan!).
Året börjar nästan löjligt bra, tre herfar hittills och då är inte januari över ännu...
Leffe: Consuegracigarrerna är 106mm (natural) och 110mm (maduro). Nummer?