Härelind wrote:Klart det finns plats leffe! Mina vänner från Gbg, sängar bokade! Finns även för dig Leffe! Nu gäller det bara att slippa ut från sjukhuset!!
Härelind wrote:Klart det finns plats leffe! Mina vänner från Gbg, sängar bokade! Finns även för dig Leffe! Nu gäller det bara att slippa ut från sjukhuset!!
Nu kom hon undan och det tycker jag inte om .. .. men men det kommer fler gånger
“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible
Igår kväll tycks en tråkig förkylning och feber ha angripit min kropp . Hoppas på grisen så man kan lämna världen med stil eller nej nej nej nej.
MEN det tråkigaste är att jag inte kan komma till herfen. Jag som har laddat och sett fram emot det här. Men det kommer ju fler herfar lite här och var så man får krya på sig och komma på nästa istället.
Ha det bra allesammans. Puffa gott och ha det gott
“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible
Igår kväll tycks en tråkig förkylning och feber ha angripit min kropp . Hoppas på grisen så man kan lämna världen med stil eller nej nej nej nej.
MEN det tråkigaste är att jag inte kan komma till herfen. Jag som har laddat och sett fram emot det här. Men det kommer ju fler herfar lite här och var så man får krya på sig och komma på nästa istället.
Krya på dig!!
krya på dig Optimus.
Kanon Broder Härelind att du kunde hämta mig, börja känna lite yrsel av ölen som runnit ner nu, Själv hemma och ja spelar hög musik som F*N och har precis rockat loss med dammsugaren.
Ha en riktigt trevlig herf nu allihop! Jag stödpuffar från Skebobruk! Inget garage men väl vårväder och braskorg. Jag ser fram mot liverapporter från kvällen!
Tusen tack till alla som kom och så klart ett extra stort tack till Härelind som ordnade denna herf!
Känns i både hals och ögonen lite granna att jag varit på herf, känns bra!
Hemkommen nu och det är dags att attackera kudden.
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Det där såg riktigt trevligt ut. Jag kan endast konstatera att ännu en Herf i Småland ägt rum, som jag inte var närvarande vid. Min status som endast "Blivande hederssmålänning" börjar faktiskt kännas en aning generande vid det här laget. Under år 2010 måste jag råda bot på denna brist i mitt cigarr-CV.
Tack allesammans för en trevlig kväll! Här sov vi till 10, käkade frukost, skippade dageneftercigarren och de långväga gästerna åkte hem. Garaget är urstädat så det enda spåret av gårdagen är rökdoften!
Nu blir det söndagsmiddag och sen nåt gott att röka!
Vill även jag tacka för en fantastisk kväll!!! Tack Broder Härelind för att man får komma på såna här trevliga tillställningar!!!
Riktigt trevlig folk och kul att träffa lite nytt folk oxo!!