Wohoooooo!
Tack för en festligt frustrerande tävling Ouch!
/Magnus (Gävle)
--------------------------------------------------------- Och jag blev bjuden på cognac och på cigarrer
och kunde inte få mig till att säga nej
Och när vi skiljdes var vi bästisar och bundis
Olle Adolphson
Tack Ouch för en trivsam tävling
Grattis alla som vunnit
Tack alla för trevlig "konkurrens"
Känns redan längesedan som de första frågorna avgjordes
Väntar med spänning på "tomten"
Wagnermannen
som tycker att Kjell borde puffa fler SP o LGC
Upplösningen av tävlingen blir en tävling i dig. Cigarrerna (2 olika) kommer att skickas ut till vinnarna avgördlade och bästa träff på ursprungsland, märke och ålder vinner ännu fler cigarrer. Ja, det blir en blindprovningstävling! Är ni på?
Jättekul Kjell. Många 1000 tack för detta. Mycket trevligt.
Ser redan fram mot nästa.
Och många tack till alla deltagare som gjort detta underhållande.
Hatbra / Lasse
“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible
en gång till dårå!
Kul. Bara att blottlägga sin fantastiska okunnighet med andra ord. Jag brukar slänga mig med termer som "god" och, ja, "god".
/Magnus (Gävle)
--------------------------------------------------------- Och jag blev bjuden på cognac och på cigarrer
Olle Adolphson
Magnus (Gävle) wrote: en gång till dårå!
Kul. Bara att blottlägga sin fantastiska okunnighet med andra ord. Jag brukar slänga mig med termer som "god" och, ja, "god".
Det viktigaste är att den är god! Jag har Tasting Wheel för cigarrer inplastade och fina om du vill ha (Broder Kent har fixat) Skicka över adressen igen så kommer det!!
Upplösningen av tävlingen blir en tävling i dig. Cigarrerna (2 olika) kommer att skickas ut till vinnarna avgördlade och bästa träff på ursprungsland, märke och ålder vinner ännu fler cigarrer. Ja, det blir en blindprovningstävling! Är ni på?
När man tror att toppen är nådd - kommer det ännu mer o bättre
Kjell du vet precis vad vi trånar efter - blindprovning , sen om man totaltorskar gör väl inget, det viktiga är erfarenheten
Hjälp vad sakta klockan kommer gå tills blindpacket kommer - tick, tock, tick, tock....
Jag försökte sätta fart i går kväll med paketeringen, men tejpen tog tvärslut. Jag jobbar non-stop i dag till 19.00 så cigarrerna hinner inte iväg förrän fredag tyvärr. Trist...
Härelind wrote:Det viktigaste är att den är god! Jag har Tasting Wheel för cigarrer inplastade och fina om du vill ha (Broder Kent har fixat) Skicka över adressen igen så kommer det!!
Spännande! Jag pm:ar!
/Magnus (Gävle)
Olle Adolphson
Härelind wrote:Adresserade och klara! Skickar i kväll eller på fredag!
/Magnus (Gävle)
Olle Adolphson