Förstår nu exakt vad du menarsalberto wrote://...användes vid identifikation (läs: hopplöst försök till identifikation)...//

Wagnermannen

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Förstår nu exakt vad du menarsalberto wrote://...användes vid identifikation (läs: hopplöst försök till identifikation)...//
Men han mäter inte...Wagnerian wrote:PM om den andra garren är äntligen iväg![]()
Förstår nu exakt vad du menarsalberto wrote://...användes vid identifikation (läs: hopplöst försök till identifikation)...//Tror att Magnus större inblick i non-habanos-sortiment parat med gott smakminne och förmåga att sätta ord på dessa talar för att precisionen blir bättre där
![]()
![]()
Wagnermannen
salberto wrote:Men han mäter inte...Wagnerian wrote:PM om den andra garren är äntligen iväg![]()
Förstår nu exakt vad du menarTror att Magnus större inblick i non-habanos-sortiment parat med gott smakminne och förmåga att sätta ord på dessa talar för att precisionen blir bättre där
![]()
![]()
WagnermannenBlandar ihop marevas med carlotas, med dalias...
![]()
//salberto
Hallå Kjell, klockan är sju! Såhär bakis brukar inte ens jag bli i mina sämsta stunderOuch wrote:Nu har jag fått in alla omdömen om piramiden men jag hinner inte fixa det här i kväll...det får bli en final i morgon (om jag inte är för bakfull...)![]()
Nu skall det här året firas ut!![]()
![]()
Wow!!Ouch wrote:Därmed har Wagnerian också vunnit hela Kalle-bollen och kan se fram emot ett pris på posten (numera inte adresserat till vännens telefonnummer...) bestående av en Cohiba Piramides Millenium Reserve!
Tackar allra ödmjukast.Daniel P wrote:Grattis Wagnerian till vinsten, passa på att njuta av vinsten - då du vet vad det är (om inte Ouch gör en riktig luring och skickar något annat...) kan du koppla av och bara njuta
Idag kom nog, by far, det mest exklusiva som någonsin legat i brevlådan och nu även i humidoren - en Cohiba Piramídes Millenium ReserveWagnerian wrote:Jippie![]()
![]()
Även om själva "tävlingen" i detta fall var nöjet - Stort Tack Kjell
- och läsningen av alla slutrapporter kanontrevligt, så känns det ju alltid lite extra varmt att "vinna". Lustigt att man dels faktiskt rökat en likadan för drygt ett år sedan, men då bara med två års ålder, och dels att man så tvärsäkert avfärdade den (bl.a.). Läste ånyo vad jag kort skrev om denna, och det lät mycket godare än vad jag upplevde denna här. Kanske har smaken förändrats, vad vet man...
I det svepet provade jag faktiskt tre torpeder från Hab.Pur.. En Fuerte och en Sungrown. Tycker faktiskt att beskrivningen av Sungrownvarianten stämmer mer med denna upplevelse, men men... Vad man kan konstatera är att det är hyggligt svårt att blindprova, men att det är störtkul och mycket lärorikt Tack igen till alla inblandade
![]()
![]()
Wow!!Ouch wrote:Därmed har Wagnerian också vunnit hela Kalle-bollen och kan se fram emot ett pris på posten (numera inte adresserat till vännens telefonnummer...) bestående av en Cohiba Piramides Millenium Reserve!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lite andaktsfull njutning ligger framför således
![]()
![]()
Tackar allra ödmjukast.Daniel P wrote:Grattis Wagnerian till vinsten, passa på att njuta av vinsten - då du vet vad det är (om inte Ouch gör en riktig luring och skickar något annat...) kan du koppla av och bara njuta
Hehe, ja denna tar jag gärna gördlad och njuter med recensionsblock o penna till sällskap...![]()
(eller kommer det en likadan i "cohibaförpackning" hihi)
Wagnermannen
Det expertutlåtandet borgar för ngt i hästväg... Det är väl den där rackarn från en mkt exklusiv keramikkruka som gavs ut 1999 antar jag. Avsändare OUCH - vem annars...Det var ju vinsten i "gissa gördlar i krukan" som övergick i blindprovning. Skitkul tävling, ännu roligare blindis och helt fantastiskt prissalberto wrote:Stort Grattis. Anders och njut av Cohiban, den är något alldelers speciellt att röka.
//salberto