Lysande bilder, Kent! Mycket bra! Till och med jag är igenkännlig och den där bilden där Härelind sticker fram tungan lite lystet är ju helt enkelt underbar! Stort tack!
Klockrena bilder mr K! Och mr. O - du var mig en trevlig bekanskap med ett enormt generöst förhållningssätt till en i dessa samanhang novis färsking! Tackar!
Bukis - det är med spänning man väntar på diverse tituleringar efter fredagens herfande. Med den kreativa ådra du besitter lär man garva läppen av sig ...
BOTL wrote:Bukis - det är med spänning man väntar på diverse tituleringar efter fredagens herfande. Med den kreativa ådra du besitter lär man garva läppen av sig ...
Titlar är klara och är gjorda i en anda av att försöka spegla edra personligheter/intressen (i kombination med cigarrer) och jag väntar bara på att Daniel P skall redigera i sina kontrollpaneler. (Kent får ändra sin titel om han vill.)
B
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!
Ja, jag hoppas ni kan leva med våra små knas-titlar. Annars får ni väl säga till.
Härelind var ju en militärt intresserad ung man, Kent bär både det ena och det andra i kroppskonst och BOTL fick en titel som, jag hoppas, speglar hans, som jag uppfattade, kontemplativa natur. Dessutom fick Micke G titeln Sports Largos (eg. en RyJ-cigarr) eftersom han är mycket idrottsintresserad!
B, önskar alla en bra dag!
"Punschen och havannaröken, höja människan över öken." Albert Engström Svenskt Cigarrlexikon - Sveriges största cigarrblogg!