Borås-herfen var minst sagt utmärkt förra året, så här kommer lobbyism för uppföljaren 2010 med en länk till tråden på cigarrprat där Po_Swe har publicerat all info: http://www.cigarrprat.se/viewtopic.php?f=2&t=970
Vi hissade vår flagga i deras flaggstång förra året utan deras egen i närheten - vilket betyder belägring/övertagande/anekterande, men vi har mig veteligen bara märkt av att det är lite mer nederbörd denna vinter - i övrigt har det varit lugnt. Vi ska dit igen! In i tråden och anmäl er vetja
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Rättelse, blev Sköna Nätter istället, nästan halva priset
Jag och Anders F slår följe. Frazze (Anders far) och Kaj (Anders farbror) kommer också. En ära att få träffa dem igen - var inte igår!
Vår officiella flagga antar jag befinner sig i norra Småland utan planerad flytt till Boråsbesöket imorgon, så jag har monterat ned Smålandsflaggan från min balkong att ha med imorgon - den får vikariera imorgon som symbol för SmCS närvaro
“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible
Daniel P wrote:Vår officiella flagga antar jag befinner sig i norra Småland utan planerad flytt till Boråsbesöket imorgon, så jag har monterat ned Smålandsflaggan från min balkong att ha med imorgon - den får vikariera imorgon som symbol för SmCS närvaro
Någon som har en svensk flagga till efter tolvslaget?