Bör väl "firas" med cigarr varje dag?

B (är j*vl* trött på Folkhälsoinstitut och andra dumheter....

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Ja, Lerums är en lustig kommun på många sätt.tommi gitarrman wrote:Lerum kommuns populäre moderata ledare sedan många år tillbaka, Henrik Ripa, har nyligen börjat arbeta i riksda`n och hans huvuduppgift enl. han själv är att arbeta för ett FÖRBUD mot alla typer av rökning i Sverige![]()
Den killen är riktigt läbbig, en Scary guy![]()
Han kan ju försöka stoppa oss från att röka
H: Tommi som just har rökt en Chinchalero maduro torpedo
Kanske inte, men dina inlägg är uppskattade, Ellge - och då tror jag inte att jag talar bara för mig själv!Ellge wrote:Inte kul att sitta med tändaren i ena näven, cigarren i truten och skriva detta samtidigt.
I vilken av de två kategorierna fann du dig i då du växte upp där? xDThebelfry wrote:Lerum is tha shit, med betydelsen SHIT!
Är uppväxt där och det är bara bönder och inavel som bor i den kommunen.. Ingen kultur över huvudtaget
Bazinga!MotoX wrote:I vilken av de två kategorierna fann du dig i då du växte upp där? xDThebelfry wrote:Lerum is tha shit, med betydelsen SHIT!
Är uppväxt där och det är bara bönder och inavel som bor i den kommunen.. Ingen kultur över huvudtaget
MotoX wrote:I vilken av de två kategorierna fann du dig i då du växte upp där? xDThebelfry wrote:Lerum is tha shit, med betydelsen SHIT!
Båda såklartMotoX wrote:I vilken av de två kategorierna fann du dig i då du växte upp där? xDThebelfry wrote:Lerum is tha shit, med betydelsen SHIT!