Gipsad i 4 veckor utan möjlighet att komma nå´nstans, så om ni vill bjuda in er själva på herf blir jag överlycklig

Pm:a, ring eller skriv här så styr vi upp det, alla dagar, nätter och former funkar, jag är hemma!
Leffe
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Fy satan vad tråkig!!!!leffe wrote:I dag lyckades jag med bedriften att såga mig i högerhanden med kap/gersågen med avslitna senor med mera som påföljd![]()
Gipsad i 4 veckor utan möjlighet att komma nå´nstans, så om ni vill bjuda in er själva på herf blir jag överlycklig![]()
Pm:a, ring eller skriv här så styr vi upp det, alla dagar, nätter och former funkar, jag är hemma!
Leffe
allt utom den gipsade handen kan badaBen wrote:Fyfan va tråkigt att höra, skönt att alla fingrar och så är kvar!
Kan du bada i baljan trots gipset?
/ Ben Bockbrännarbolmers
Medlidande, botanik. geografiska upptäckter, nå´n d-a gång måste man ju baljherfa, min tur nu, hela familjen kan bada, varför inte, godare mat än..., kul avstickare, man kan stöta på Will Farell eller Robyn som har torp här, du ska bara hämta en grej du köpt på tradera här, måste ha en riktigt god kopp kaffe, vi slog vad, filmen "Män som hatar kvinnor" spelades delvis in i Gnesta, Leffe är skyldig mig en garre som jag måste hämta personligen, oops nu har vi nog kört fel - Gnesta! det är väl här Leffe bor?, väg 57 har jag alltid velat köra, bara ett kort besök, å vad jag är törstig - visste du att Gnesta har väldigt bra kranvatten?Martin CCR wrote:Fan Leffe, det låter inte kul alls...Finns det något förnuft ,som biter på familjen, i att köra det hållet på väg hem från Öregrund nästa fredag/lördag så hade det varit fantastiskt att kika förbi...men det kan vara lite optimistiskt...har ni något bra argument jag kan använda?
Mvh
Martin CCR
Ouch wrote:Jag kommer på tisdag, Leffe! Värm upp baljan!