Själv ramlade jag ner från en byggnadsställning under gårdagen och har foten i paket

Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
AbsolutBukfaçon wrote:
Å Beklagar Häris ditt "fall", men kunde ändå inte låta bli att haja till när du skrev att det var foten som skadats... Olycks- & cigarrbröder?!![]()
B
Förslagsvis kör vi igång under senare delen av eftermiddagen (som infaller lite olika för oss alla kom jag på, hehe).kent wrote:Klart man ställer upp så mycket man bara kan för sina bröder![]()
Om Janne GBG och Micke G inte har ont av att sova tillsammans i en dubbelsäng så finns de plats för dom hos mig, NO PROBLEMO
De kommer att bli kanon snyggt detta, bara hoppas att de skall bli bra väder,
Hoppas bara att de löser sig med chafförer för alla nu oxå.
skall bli otroligt trevligt att träffa er för en underbart trevlig o fin dag med både goda cigarrer, dricka o någe mumsigt att äta på.
Men vilken tid skall vi dra igång på lördag då??
Håller tummarna för att du skall klara av en liten Herf på lördag Bukis
Ja tack, övernattar gärna.Om Janne GBG och Micke G inte har ont av att sova tillsammans i en dubbelsäng så finns de plats för dom hos mig, NO PROBLEMO
Jag har robusto maduro.Finns det ngn som skulle tänka sig att sälja ett par Mayorga Mad
Jag tvingas lämna återbud...kent wrote:Är det denna lista som fortfarande gäller ??
Leffe, Joppe, Ouch, Kent, BOTL, Micke G, JanneGBG, Härelind och Bukfaçon
Jag hörsammar din klagan, men måste tyvärr meddela att det funkar alldeles utmärkt med bevakning av tråden när jag gör det.BOTL wrote:Hej allihopa! Nu fattar jag inget alls! Jag har bevakning men har inte fått veta flaska om alla de inlägg som bombat denna tråd den senaste veckan!![]()
Ouch wrote:Leffe, du är jättevälkommen!Vill du ha kaffe eller öl när du kommer?
Daniel, det har aldrig fungerat med trådbevakning för mig heller...du får nog bläddra nedåt i svarsalternativen...t ex "Har du en Mac?"
Joppe, Hok är stället och det ligger en dryg mil nordost om min boning.