Lounge/kuvöspuffning
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Lounge/kuvöspuffning
Jag kommer gärna förbi en sväng.
Sent from where I'm at.
Sent from where I'm at.
Jag vet att du tror du förstår det du tyckte jag sa, men jag är inte säker på att du hörde det jag menade.
- Härelind
- CZigarist
Sv: Lounge/kuvöspuffning
Välkommen!!domnegard wrote:Jag kommer gärna förbi en sväng.
Sent from where I'm at.
Ja, helt otippat så kommer jag och drar ner stämningen lite också.
I´m a rageoholic...I can´t live without rageohol.
- Härelind
- CZigarist
Dig räknar jag som familjemedlem nu för tidenBrutus wrote:Ja, helt otippat så kommer jag och drar ner stämningen lite också.
- Härelind
- CZigarist
Klart för puffning!
- Attachments
-
- 379494_2391789308516_1064382083_32136533_100692958_n.jpg (71.49 KiB) Viewed 13308 times
Ha det så trevligt. Hoppas du mår bättre Broder Rök nåt gott åt mig också
A woman is only a woman, but a good Cigar is a Smoke.
- Härelind
- CZigarist
Will do bro!!hebbe72 wrote:Ha det så trevligt. Hoppas du mår bättre Broder Rök nåt gott åt mig också
- Härelind
- CZigarist
Lounge/kuvöspuffning
Ännu en lyckad loungepuffning! Tack Simon och Richard för en trevlig kväll!!!
Tänker ligga kvar i ljudet av Fu Manchu och njutningen av en LGC ett par timmar till!
Sent from my iPad using Tapatalk
Tänker ligga kvar i ljudet av Fu Manchu och njutningen av en LGC ett par timmar till!
Sent from my iPad using Tapatalk
Härelind wrote:Dig räknar jag som familjemedlem nu för tidenBrutus wrote:Ja, helt otippat så kommer jag och drar ner stämningen lite också.
Jag är den där lite olämpligt kramiga farbrorn du aldrig hade.
Tack som fan för ikväll, det var precis lika mysigt som det brukar vara. Även om vi glömde bort det senaste om Bengt Baron.
Lika trevligt som vanligt, jag hade helt enkelt "sketarolit".
Nästa gång vi träffas skall jag förbereda ett litet föredrag om Bengt Baron. Jag tänkte mig ett sådant som man hade i skolan. Det här innebär att jag kommer stå upp , prassla med lite anteckningspapper , vara genomsvett och allmänt nervös.
Vad tror ni om det grabbar?
Ha det gott tills vi ses nästa gång/
Simpan
Nästa gång vi träffas skall jag förbereda ett litet föredrag om Bengt Baron. Jag tänkte mig ett sådant som man hade i skolan. Det här innebär att jag kommer stå upp , prassla med lite anteckningspapper , vara genomsvett och allmänt nervös.
Simpan
"Jag tror det är möjligt -och tillrådligt- att göra blues av allting." Frank Morgan, altsaxofonist
Ja, jag ska se om jag kan låna en overhead på jobbet med, så det blir lite mer autentiskt. Om ingen har en dia-projektor över vill säga.simpan wrote:Lika trevligt som vanligt, jag hade helt enkelt "sketarolit".
Simpan
Tack igen för PS'en Härelind. Bland det bästa jag provat i cigarrväg än så länge.
Overhead, sådana nymodigheter betackar jag mig för. Självklart skall det vara en flanellografBrutus wrote:Ja, jag ska se om jag kan låna en overhead på jobbet med, så det blir lite mer autentiskt. Om ingen har en dia-projektor över vill säga.simpan wrote:Lika trevligt som vanligt, jag hade helt enkelt "sketarolit".
Simpan
Tack igen för PS'en Härelind. Bland det bästa jag provat i cigarrväg än så länge.
"Jag tror det är möjligt -och tillrådligt- att göra blues av allting." Frank Morgan, altsaxofonist
- Härelind
- CZigarist
ASG!!simpan wrote:
Overhead, sådana nymodigheter betackar jag mig för. Självklart skall det vara en flanellograf
- Härelind
- CZigarist
Aningen OT men det gäller loungen. Vet nån var man kan få tag i mindre kylskåp/läskkylar till ett vettigt pris? Har börjat tröttna på fesljumna drycker i loungen så det är dags att investera.
Härelind wrote:Aningen OT men det gäller loungen. Vet nån var man kan få tag i mindre kylskåp/läskkylar till ett vettigt pris? Har börjat tröttna på fesljumna drycker i loungen så det är dags att investera.
Jag tycker att myfridge är rätt fräna, men det kanske är lite över budget?
http://www.nettonetto.nu/shop/minikylsk ... p-263.html
- Härelind
- CZigarist
Tar ju iofs en låda garrar ur inköpslinjen men helt ok.
Härelind wrote:Tar ju iofs en låda garrar ur inköpslinjen men helt ok.
Ja, det är ju lite det som är måttstocken. Men den där lådan du missar kan jag ta.
En polare har 5-litersvarianten vid datorn så han slipper resa sig från spelsessionerna. Funkar väldigt bra enligt utsago.
- Härelind
- CZigarist
Ett 5 liters räcker ju till mig, alla andra får drick ljumna drycker!Brutus wrote:Härelind wrote:Tar ju iofs en låda garrar ur inköpslinjen men helt ok.
Ja, det är ju lite det som är måttstocken. Men den där lådan du missar kan jag ta.
En polare har 5-litersvarianten vid datorn så han slipper resa sig från spelsessionerna. Funkar väldigt bra enligt utsago.
Kunde väl tro det.Härelind wrote: Ett 5 liters räcker ju till mig, alla andra får drick ljumna drycker!
Det skiljer dock bara 500:- på dem, men det kanske också är symboliken som är viktig.
- Härelind
- CZigarist
Japp, ska bygga in den i min herftron!Brutus wrote:Kunde väl tro det.Härelind wrote: Ett 5 liters räcker ju till mig, alla andra får drick ljumna drycker!
Det skiljer dock bara 500:- på dem, men det kanske också är symboliken som är viktig.