Första året tillryggalagt och fantastiskare och fler medlemmar som kommit till än jag trodde det skulle bli, grattis SmCS - vilken start!!! Nu finns ingen återvändå längre - Småland lever!
STORT tack till alla i (och utanför) Småland som står upp och gör en kulturgärning och njuter rakryggat! Håll fanan högt!
fyrverkeri.gif (48.52 KiB) Viewed 119181 times
Här firar jag med en Por Larañaga (Cuba) Exclusivo Asia Pacífico och öppnar en flaska med Mackmyra (Svensk) whisky - 'Den första utgåvan' dagen till ära. Svensk tema och exklusiv cigarr passar bra ett ett-årsjubileum!
Tack Ouch för cigarren, fick den av dig i december 2007 står det på gördeln här!
Draget är jättelätt och smaken underbar - saknar lite vitpeppar, men kommer nog lite senare. En mycket trevlig robusto (right?!).
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Kul att den smakade, Daniel. Visst är det en Robusto och jag tyckte den var finfin redan för ett knappt år sedan. Själv väntar jag att de skall få honungs- och pepparkakesmak...trots allt är det ju Por Larrañaga!
Medan vi grattar tycker jag att det är läge att tacka dig, Daniel, för ditt eminenta jobb med forumet. Det har blivit en central vistelseort för mig och andra,. Ett särskilt tack även till Bukfaçon som alltid skriver intressanta inlägg med knorr och tänkvärt innehåll! Alla ni andra som är med och formar den här platsen . TACK!
fan, nu låter jag som en Oscarsvinnare, men det här forumet har trots sin litenhet blivit ett skönt ställe, tycker jag.
Ouch wrote:Kul att den smakade, Daniel. Visst är det en Robusto och jag tyckte den var finfin redan för ett knappt år sedan. Själv väntar jag att de skall få honungs- och pepparkakesmak...trots allt är det ju Por Larrañaga!
Hihi, jodå - nu när den är så nära till ända man kan komma (eller till spets om man ska vara petig) så smakar den mer vitpeppar och ... när du säger pepparkaka så är jag med på passet *check*.
Ouch wrote:Medan vi grattar tycker jag att det är läge att tacka dig, Daniel, för ditt eminenta jobb med forumet. Det har blivit en central vistelseort för mig och andra,. Ett särskilt tack även till Bukfaçon som alltid skriver intressanta inlägg med knorr och tänkvärt innehåll! Alla ni andra som är med och formar den här platsen . TACK!
fan, nu låter jag som en Oscarsvinnare, men det här forumet har trots sin litenhet blivit ett skönt ställe, tycker jag.
Det värmde, tack! Som sagt är det dock innehållet, dvs alla ni härliga botl & sotl, som gör forumet - inget annat.
... För övrigt så vill jag bara tacka min mamma och pappa *jollrar*
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.