Tack själv Kent. Trevligt att ses!kent wrote:Tackar för en trevlig kväll D-Evar väldigt trevligt, bättre sent än aldrig
![]()
Han iallafall med 3 cigarrer under kvällen.
Detta får absolut göras om snart igen. Verkligen skönt att få sitta inne o njuta av några snarriga cigarrer..
Sen var de väldigt trevligt o träffa 2st nya ansikten. Daniel.P och den mystiske ][OpTiMuS][. Hmm (Transformer fan eller??) märkte ju även att de var inte bara jag som lyssnar satanisk musik![]()
TACKAR ALLA FÖR EN MYCKET TREVLIG AFTON
Tråkigt att höra Häris! Men jag vet hur det är....Härelind wrote:Tyvärr gav min redan kassa rygg upp under eftermiddagen!Inte ens en cigarr orkades med utan liggandes i en soffa på mage blev det film! Skit oxå!!

Jag hör av mig till er två angående akvariet sedan!
Oj, kära hjärtanes då... Jag gjorde ju bara mitt bästa. (Men jag tyckte också det var gott!Daniel P wrote:Såååå stolt att fått närvara - det var VERKLIGEN knullparty i munnenBukfaçon wrote:PS Just for the sake of record, herfens meny:
* Gorgonzolatoppad Rumpsteak med portvinsstuvade champignoner, gröna bönor och små kokta delikatesspotatisar;
* Engelsk Lemon Curd- & Marängglass med sockrade björnbär,
* Kaffe
Drycker:
* Señorío de los Llanos Reserva 2003 (Valdepeñas)
* Sandeman Old Invalid Port
* Cederlunds Punsch "Caloric"
* Groggbuffé...![]()
(ursäkta uttrycket alla känsliga hjärnor
)
För att uttrycka sig milt var maten nåt av det jävligaste jag varit med om, topp 10 hittils i livet so far, stort TACK Bucfaçon!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Även om jag har en balkong med infravärme (som jag precis njuter av kl 00:23 en måndag natt under infravärmen) så tror jag inte du själv förstår hur din inomhuspuffning uppskattas av botl....![]()
Tänker fortfarande på maten, det är verkligen något att minnas!
Edit: Noterade att du har en identisk sjugrenad kandelaber som jag har (i mässing?) på andravåning. Vet du något om dess desing/ursprung Bucfaçon? Själv har jag svårt att finna användningsområde för den det rinner stearin från ljusen när jag använder den på balkongen (pga bris ibland)

F.ö. provade jag i går kväll en CAO Brazilia Cariocas ur den ask som jag fick av dig Daniel (och blev jätteglad för!).

B
PS Nu kom det där ordet igen, och det är ingen idé att klaga hos forumadministratören...