Här kan man se den på YouTube:
Gjorde om länken till ett inbäddat youtube-klipp. -- Daniel P
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Nää... Det måste vara den ljusare med vit halsduk. Mest lik Leffe... Eller?Ouch wrote:Den mörkhåriga flickan, antar jag, eftersom hon är så sällsynt på de friare klippen (och så tycker jag hon var snyggast!).Mycket goa tjejer överlag, och ett jäkla jobb att redigera ihop det, så dubbelt grattis, Leffe!
Jag håller med salberto, mest lik Leffe.salberto wrote:Nää... Det måste vara den ljusare med vit halsduk. Mest lik Leffe... Eller?Ouch wrote:Den mörkhåriga flickan, antar jag, eftersom hon är så sällsynt på de friare klippen (och så tycker jag hon var snyggast!).Mycket goa tjejer överlag, och ett jäkla jobb att redigera ihop det, så dubbelt grattis, Leffe!
//salberto
Har funderat en del på en cigarrblogg som bara ska handla om Havannacigarrarerna fantstiska värld. Inte bara reviews utan också kulturhistoria, ja det mesta som rör dessa kubanska juveler.Bukfaçon wrote:Sådärja, nu har även jag kollat in Ouch's video! Kul och bra gjort!
Tycker nästan Ouch och Salberto skall öpnna en gemensam cigarrblogg där de kan recensera havannacigarrer och bädda in de alltfler YouTube-cigarrvideosar som de med tiden kommer att göra!![]()
B