Registrerade användare (23 personer just nu) = Alla användare, öppet för alla.
Klubbmedlemmar SmCS (13 personer just nu) = Registrerade användare boende i småland (Har tillgång till en sluten del på detta forum [för interna diskussioner endast] som inte syns för andra användare).
Hedersmedlemmar SmCS (4 personer just nu) = Registrerade användare EJ boende i småland, men har närvarat på en herf i SmCS regi.
Blivande hedersmedlemmar SmCS (6 personer just nu) = Registrerade användare EJ boende i småland som ännu INTE har närvarat på en herf i SmCS regi.
Sedan förekommer en hel del andra titlar som saknar koppling till titlarna ovan, t.ex. Maduro madman (Hool) som annars skulle haft titeln Blivande hedersmedlem.
Tj.f. Generalsekreterare Bucfacon och jag sätter ev "andra" titlar när andan faller på
Nuvarande lista över klubbmedlemmar SmCS (i den ordning som användarna registrerat sig på forumet):
Daniel P
Bukfaçon
Ouch
Micke G
Pär J.
Linus D
Johan B
Tomas
B.O.T.L
Härelind
Våge
kent
Magnus
Så länge användaren inte fått en specialtitel (vald av Bukfaçon och mig) så framgår tydligt i medlemslistan (se länk 'Medlemmar' uppe till höger) vilka som är klubbmedlemmar respektive hedersmedlemmar etc på forumet.
Hoppas detta ger klarhet, och jag ber om ursäkt för att det varit otydligt tidigare. Bra fråga COJ!
EDIT: Man kan även klicka på länken "Teamet" längst ner på sidan för att få fram en lista över de användare som är klubbmedlemmar (dvs boende i Småland).