Som nyutnevnt ambasadør får jeg vel være diplomatisk og gi dere begge rett. All den tid jeg var første nordmann som asylant, så var det nok Bukfacon sitt pm som ledet meg hit. Deretter satt nok nevnte diskusjon fart på innvandringen

Når sant skal sies så har jeg sneket meg inn på Svensk grunn en stund allerede Først passiv lesning av Cigarrprat i et års tid før jeg registrerte meg der, og etter innvitasjon fra Lars, om ikke jeg husker helt feil

så registrerte jeg meg på 08 Bolmers. Der har jo også et par andre norske BOTLs registrert seg.
Ellers har jo også strømmen gått andre veien. Leffe har vært aktiv på NSF omtrent like lenge som meg, og delt ut pakker i øst og vest

Lars er vel også registrert og Ouch kom jo med før diskusjonene tok av. Har også lagt merke til opptil flere kjente nick herfra og fra 08 etter at diskusjonen om fakes tok av

Det er flott med sigarforbrødning over landegrensene. Sigarmessig sett hadde jeg min livs helg under BASH#3, både på Jolo på fredag, og byturen med Pac og BASHen på lørdag.