Ja man tackar för välkomnandet. Man är väl inte komplett om man inte hänger på alla tre forum... Sen är man ursprungligen skåning så man kanske är ursäktad det nuvarande långa avståndet mellan småland och västernorrland
Tullgren Leffe
"Man måste sparka med det benet man är hänt med" Maja 6år
Lassep registrerades för ett tag sen det kanske skedde automatisht efersom han var på en smålandsherf, vas vet jag. I Alla fall Hjältligt välkommen!!
Skickar även ett PM då Lasse definitivt är en bra kille och en tillgång för vårt forun!!
Kapten krok anmäler sig. Ögnade igenom trådarna lite snabbt och inser att jag känner igen de flesta nicken från andra cigarrforum. Jag vill hälsa alla på SmCS välkomna in i min dator i alla fall
Lägger även märke till Kents "Hoyo du Prince (Albert)" En sådan finnes i kärt förvar här med, har visserligen aldrig provat själv då jag förbehåller den åt frugan Dock kanske detta är ett tecken att skaffa sig en Hoyo du Prince för provpuffning. Cigarren alltså
Lägger även märke till Kents "Hoyo du Prince (Albert)"
Jag har då inte gjort någon ännu. Bara våran käre broder Bukfacon som lagt till detta i min titel. Men så fort jag hittar någon jag litar på så blir de av
Nu är även jag här på SmCS! Det känns som om man har garderat sig bra nu med 3 forum! 34 år, pappa, sambo och småbesatt av smaker av alla de slag. Utöver det gillar jag att springa långt och cykla längre!
Jag är med viss regelbundenhet i Småland (Eksjö, Jönköping)
Vid något av dessa tillfällen kanske det passar med en liten herf?