ASH#4
Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Sv: ASH#4
När kommer du förbi mig, Leffe? Jag jobbar på fredagen för då är det examen och sedan är det examensfest här hemma för Carl. Mycket lite tid för puffande då.
Kan du åka ner på torsdagen och sova över här?

Kan du åka ner på torsdagen och sova över här?

Då "får jag friheten" att jobba till 15:30 då på fredag iaf 
][OpTiMuS][ o Nike kommer nog först över framåt seeen kväll pga barnkalas (är det inte åldergräns uppåt på sånt?
). Kommer Razzel o MK måntro? 

][OpTiMuS][ o Nike kommer nog först över framåt seeen kväll pga barnkalas (är det inte åldergräns uppåt på sånt?

Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.

F-n jag kan inte på Freda, kanske en liten pre pre Herf hos mig på Torsdag?? What You say??Daniel P wrote:Då "får jag friheten" att jobba till 15:30 då på fredag iaf
][OpTiMuS][ o Nike kommer nog först över framåt seeen kväll pga barnkalas (är det inte åldergräns uppåt på sånt?). Kommer Razzel o MK måntro?
//MK
Och tack på förhand för transport av ERDM

Ja du...svårt att säga. Utruset sker kl. 13.00 och sedan tar det en stund innan jag kan åka hem. Kanske vid 4-snåret? Passar det, tror du?leffe wrote:OK
Vilken tid tror du jag tidigast kan dyka upp Kjell ?
Leffe
MK, jag skickar med dina Espanas, så du kan få dem av Daniel vid tillfälle i alla fall. Förresten MK, kolla fotografierna på http://www.broadweighs-cigars.com/image ... /index.htm

Jag kan inte torsdagMK wrote:F-n jag kan inte på Freda, kanske en liten pre pre Herf hos mig på Torsdag?? What You say??

Får bli nästa vecka, så har jag med lite garrar från Ouch då (och din humidor som sedan SH@L#1 står hemma hos mig).

- Anders F
- Hederssmålänning
Vi är två bastanta herrar strax över 30 och en god bit över 100 som söker varsin övernattningsplats natten till ära.
(Anders och Hool)
Får vi plats någonstans eller är det smällfullt?
(Anders och Hool)

Får vi plats någonstans eller är det smällfullt?

Det finns inget som är omöjligt... det omöjliga tar bara lite längre tid.
Om jag siktar på 15.30 - 16.00 så kan vi ta en puff innan jag susar vidareOuch wrote:Ja du...svårt att säga. Utruset sker kl. 13.00 och sedan tar det en stund innan jag kan åka hem. Kanske vid 4-snåret? Passar det, tror du?leffe wrote:OK
Vilken tid tror du jag tidigast kan dyka upp Kjell ?
Leffe
MK, jag skickar med dina Espanas, så du kan få dem av Daniel vid tillfälle i alla fall. Förresten MK, kolla fotografierna på http://www.broadweighs-cigars.com/image ... /index.htm

Leffe, som behöver adress till Daniel

Här finns nu de bilder Ellge tog (tanka hem och zip:a upp för att titta):
2009-06-13.zip
2009-06-13.zip