Tack för supertrevlig kväll ..... ser fram emot fler herfar nere på Chaplins
“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible
Bilder som ][OpTiMuS][ tagit på SH@#L1.1, lägger bilderna här som zip-filer att tanka hem och zippa upp på era datorer:
(högerklicka och välj 'spara mål som...')
Men du är ju så söt Kent ... tro fan att jag tar en massa bilder på dig då ....
“Blessed are the destroyers of false hope, for they are the true Messiahs - Cursed are the god-adorers, for they shall be shorn sheep!”
― Anton Szandor LaVey, The Satanic Bible
Jag blev skitdålig på Fredan, trodde jag var bakis, men det gick inte över. Blev tvungen att ställa in besöket hos Kjell, sorry!, hoppas du fick mitt meddelande, åkte raka vägen ham ist.
En superb träff var det iallafall å tack för övernattning D
Tack förresten för den Highland Park 18 yo jag fick av er klubbmedlemmar som uppskattning för att jag hållt i rodret för SH@L-herfarna - har inte vågat öppna den ens eftersom den borde endast gå till er andra då det är DÄRFÖR herfarna blir av!
Tack MK för att du driver på och tack alla andra som hjälper till på alla sätt att göra herfarna så uppskattade
Cigars, cars, spirits, military and diversions: The good life.
Daniel P wrote:
Tack förresten för den Highland Park 18 yo jag fick av er klubbmedlemmar som uppskattning för att jag hållt i rodret för SH@L-herfarna - har inte vågat öppna den ens eftersom den borde endast gå till er andra då det är DÄRFÖR herfarna blir av!
Tack MK för att du driver på och tack alla andra som hjälper till på alla sätt att göra herfarna så uppskattade
Väl bekomme broder!! Det enda tråkiga är att jag inte kunde delta.......
Daniel, du är verkligen värd detta! Våra träffar i Ljungby är ljus i mörkret för oss alla!
MK, som bl a ordnade lotteriet, skall också ha ett stort tack! Det var ett mycket trevligt inslag i en mycket trevig kväll, och det säger jag inte bara för att jag vann något...
Förresten har jag hittat min piltavla modell bensinmack nu och kommer att ligga i hårdträning inför nästa träff. jag har aldrig kastat pil så illa som i Ljungby, men det skall bli bättring!
Ouch wrote:Förresten har jag hittat min piltavla modell bensinmack nu och kommer att ligga i hårdträning inför nästa träff. jag har aldrig kastat pil så illa som i Ljungby, men det skall bli bättring!
Ska upp på vinden o hämta ner tavlan o spika upp den i garaget, nu ska det hårdtränas !!!