Moderator: Klubbmedlemmar SmCS
Tackar och bockar!!AvidFan wrote:Ønsker dere alle en hyggelig aften, og lykke til mot Danmark
Det här kan ju bli trevligare att följa än fotbollen!!Härelind wrote:Kan fjortonåriga blondiner så kan tamejfan ett cigarrsällskap!!
Här kommer det att "bloggas" under kvällen!!
Härelind wrote:I väntan på att alla ska anlända så får man passa på att ha eb stund för sig själv!
En liten garre och en wirre! Turbonegro på Spotify!!
Köttet marinerat, Cuba Cola och bira framme, extra element på plats! Snart är det bara att börja herfa!!!!!
Håller med helt. Jag hade väldigt gärna varit medelfort wrote:Underbart! Jag önskar att jag vore där. Är ni igång än?
Tack själva!! Det var en riktigt bra kväll. Nu är kuvösen urstädad och de sista gästerna har åkt hem!Ouch wrote:COJ och jag sitter och filurar medan vi röker vår frukostcigarr. Ett stort tack från oss för en mycket, mycket trevlig kväll! Den fantastiska potatisgratängen med getost i kommer aldrig att förglömmas. COJ skall laga en sådan nästa helg redan och jag skall göra mitt bästa för att förekomma honom!
Tack Daniel och Ann för gästfriheten...och till alla andra...vi ses i dimman!
Vilket osökt leder till frågan....blev Jesper(var det så han hette?) upphittad?Härelind wrote: Nu är kuvösen urstädad och de sista gästerna har åkt hem!